[Interxarxes] Novetats del darrer mes a les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

Intercanvis.net: La web dels intercanvis sense.resposta a intercanvis.net
dij nov 1 03:07:08 CET 2012

 Butlletí de les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
ESTIC a mireieta2002 a hotmail.com
1.  Darreres Publicacions (articles)
2.  Propers esdeveniments
3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
3.1.  Demandes
3.2.  Ofertes
4.  Intercanvi de Coneixements
5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
6.  Enllaços
7.  Com apuntar-se al butlletí
8.  Qui som

1.  Darreres Publicacions (articles)
Cap aquest mes.

Anteriors:
http://intercanvis.net/articles

Afegeix publicació:
http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php

2.  Propers esdeveniments

1)
Ds 10/11/12 11:00h

5è Mercat d'Intercanvi de Santa Eulàlia (L'H)

2)
Dg 11/11/12 10:00h

1er MERCAT VIU D'INTERCANVI DE LA SAGRERA

3)
Dg 11/11/12 10:00h

V Mercat d'Intercanvi Verneda Sant Martí

4)
Dg 11/11/12 11:00h

X Mercat d'Intercanvi TROCASEC

5)
Ds 17/11/12

7ª Jornadas de Salut Integral

6)
Dg 25/11/12 10:00h

Mercat de l'intercanvi a Sant Andreu de Palomar. Barcelona.

7)
Dg 25/11/12 10:00h

Mercat d'Intercanvi de Güell-Devesa (Girona)

8)
Dm 27/11/12 19:00h

Xerrada sobre les xarxes d'intercanvi a La Marina (BCN) i Santa Eulàlia (L'H) a la Biblioteca Francesc Candel

9)
Dg 02/12/12 10:00h

2n MERCAT D'INTERCANVI DE MARTORELL

10)
Ds 15/12/12 10:30h

13è Mercat d'Intercanvi a la Marina (Zona Franca), Barcelona

11)
Dv 10/05/13

Encuentro Monedas Sociales y Complementarias 2013 en Sevilla

12)
Ds 18/05/13

Can Fulló 2013 (anoteu a les agendes! :-)

Més:
http://intercanvis.net/tiki-calendar.php

Afegeix esdeveniment:
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php

3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
La columna "Coms" de les taules de sota fa referència als comentaris afegits a cada oferta o demanda, per posar-se en contacte amb qui ho demana o ofereix...

3.1.  Demandes

 Ítems trobats: 79Què demanoDescripcióPersona que ho demanaMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsfruiter de fusta o vímetlorenapgBarcelona ciutat - Gòtic31/10/120funda per la taula de planxarlorenapgBarcelona ciutat - Gòtic31/10/120joc AwalélorenapgBarcelona ciutat - Gòtic31/10/120làmpara de sal o de quarç lorenapgBarcelona ciutat - Gòtic31/10/120Atril de peu plegableBusco un atril de peu plegable amb subjecta pàgines ambdòs costats, en tens un i et fa nossa??? doncs a mi m'interessa!!trufetaBarcelona ciutat - La Marina30/10/120Sarten castanyesBusco una sarten típica per a fer castanyes, tens una i no la fas servir??? la canviem???trufetaBarcelona ciutat - La Marina30/10/120llit individual i somierHola! Necessito un llit individual amb el seu somier. El canviaria per un matalàs doble de 150 x 200cmts gairebé nou que tinc i no utilitzo per temes d'espai. Qualsevol cosa a pipoypruna a hotmail.com gràciesvictor81Barcelona ciutat - Vallvidrera30/10/120manta o cobrellit (no cal que estigui en perfecte estat)giselamv7Cardedeu29/10/124Ordinador no massa vellSe m'ha espatllat l'ordinador i, abans de comprar-me'n un altre, m'agradaria provar de trobar-ne un per la xarxa d'intercanvi.giselamv7Cardedeu29/10/120Catifa o estora de qualsevol mida (no cal que estigui en perfecte estat)giselamv7Cardedeu29/10/120busco una estufa de llenyaestufa de llenya que estigui en bon estathelenaflorGranollers29/10/120un local gran amb cuinahola

el projecte de Confiança Solidària necessita un espai més gran amb una gran cuina.

no es un menjador social sino un espai que recull menjar de supers i restaurants i el distribueix a tot aquella persona que ho necessita.

Funciona gracies a la gent que s'implica bé perque necessita menjar, bé perque vol participar activament en l'ajuda mutua

article vanguardia:

http://www.lavanguardia.com/vida/20121028/54353958687/eixample-ayuda-vecinos-apuros.html

http://confianzasolidaria.jimdo.com/

629 379 277 organizacionproyectosolidario a gmail.com
yolBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)28/10/120TInt de color per fustaEn necessito un pot petit, menys d'un got. Ha de ser força líquid, que quedi mate.culipBarcelona ciutat - Gràcia28/10/120Penja-cinturonsAlgun objetce útil per penjar-hi les cinturons o collarets. Si és per dins l'armari millor. Tinc ofertes penjades a Culip o em podeu escriure a silviavelaure a hotmail.com. GràciesculipBarcelona ciutat - Gràcia28/10/120Cabàs per anar a comprarDels de tota la vida i amb les nanses fortes perquè carreguem força. Pel canvi mireu les ofertes. GràciesculipBarcelona ciutat - Gràcia28/10/120Canvi o prèstec d'aparell per passar DIAPOSITIVES a format digital.Hola! La meua parella té una caixa de diapositives i ara les vol passar a format digital per a que no es perda el record. Aleshores busca algú que li deixe en prèstec (a canvi d'alguna cosa) o canvie l'aparell que ho fa possible, és a dir UN CONVERTOR DE DIAPOSITIVES A FORMAT DIGITAL. Si algú ho té, es pot posar en contacte amb mi a lapiruj a hotmail.com.
Moltíssimes gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Gràcia28/10/120Diverses cosetes ..i pel Nadal-Ratllador de cuina
-Motlles de silicona o de mida petita/mijana
-Escombra i fregona
-Telèfon mòbil lliure o lliberatitzat
-Candau bici
-Pendrives
-Coses per regalar al Nadal
-Retoladors negres permanentsi/o metal.litzats, purpurina, bolis,per fer manualitats amb paper.
-Guix -del que s'utilitza quan et trenques algun òs-

Patsos27/10/120Joc d'escombra i recollidortambé busco una escombreta petita per a llocs inaccessibles i o un aspirador petit dels que funcionen sense cables. gràcies!culipBarcelona ciutat - Gràcia27/10/120Farcit de nòrdic per a llit individualQue estigui net i en bon estat. Per intercanviar tinc estufes, assecador i més coses penjades a les ofertes. gràcies!culipBarcelona ciutat - Gràcia26/10/120ESTRUCTURA CARRITO DE LA COMPRABusco estructura vieja de un carrito de la compra o de viaje o una carretilla  PLEGABLE. (O sea, la parte metalica (el esqueleto) SIN la bolsa).
O también piezas sueltas de un carrito plegable.
Antes de tirarlo yo lo cambiaria por alguna cosa.
SOLO BARCELONA CIUDAD
Gracias.
XAVI9999Barcelona ciutat - Sarrià26/10/120Maniqui de modista Talla 36 de donaBusco un maniquí de modista per iniciar-me, per fer l'intercanvi parlem-ho... segur que tinc alguna cosa que et pot interessar!cucadesioL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia25/10/120Piles recargables AAA i carregador També m'interessen:
-Llums frontals per muntanya
-Sac de dormir llarg (per a persona 1,90) i esterilla
-Termòmetre de mercuri-els de tota la vida, no digital)
-Targetes SD fotos
-Samarretes gran de futbol americà, hockey/gel i/o beisbol
-TV plana petita
-Cola Blanca i papers de regal:
-Corró gran per extrendre masses (rodillo)
-Picadora tipus 1,2,3
-Candau de bici
-Carretilla o rodes per portar quadres o petits "bultos"
-Penjador de peu -si és metàl.lic, millor-.
-Baixeres llit individual
-Carro compra gran, sipot ser de 4 rodes..o no

i...UNA FEINA DE MATINS!!! (o hores concretes)
Patsos24/10/120llit infantilBusco llit infantil per a criatura a partir de 3 anys. Preferentment per la zona de Martorell o depenent de la mida, Barcelona. Ja ens posarem d'acord amb l'intercanviall-that-jazzAbrera24/10/120Llibre: "Manual de parasitología" de J. Gállego Berenguerlapiruj a hotmail.comsocarraetaBarcelona ciutat - Gràcia23/10/120PortaplànolsHola!
Busco un portaplànols similar al de la foto...si en teniu un i ja no el voleu podeu escriure a velerolibertadstar a hotmail.com
xaxaBarcelona ciutat - Gràcia23/10/120lligabicisAlgun invent per poder lligar les bicis en un pati i que no puguin caure.marakiCardedeu23/10/120capses vimet ikeaannaBarcelona ciutat - Poblenou21/10/120catàlegs Ikea anticsHola!
busco els catàlegs antics d' Ikea, com més antics millor!
si en teniu algun estic a velerolibertadstar a hotmail.com
xaxaBarcelona ciutat - Gràcia21/10/122Somier de llit de matrimoni de 150cm d'ampleHola! Necessitem un somier de llit de matrimoni i ens agradaria que fóra de 150cm d'ample. Per al canvi parlem a lapiruj a hotmail.com i proposeu.
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Gràcia20/10/120Ronyonera amb butxaquesculipBarcelona ciutat - Gràcia20/10/120LotculipBarcelona ciutat - Gràcia20/10/120PanificadoraculipBarcelona ciutat - Gràcia20/10/120Farcit nòrdic de llit individualHola cerco un edredó nòrdic de llit petit i que estigui en bon estat encara que tingui uns anys.
Pel canvi tinc alguns radiadors d'oli, una estufa de gas o bé mireu les meves ofertes a "Ofertes-Cerca'n". Gràcies!
culipBarcelona ciutat - Gràcia20/10/120Cola blanca per a fer manualitatsM'he aficionat a fer làmpares de paper.culipBarcelona ciutat - Gràcia20/10/120taula de jardíHola, busco taula de jardí de fusta.mikel57Lleida ciutat20/10/120Llibre BudismeHola, busco llibres de Budismemikel57Lleida ciutat20/10/120Pot de pintura blancaHola! Necessite pintura blanca per a parets. Per al canvi podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Gràcia20/10/120Esquís de fons i fixacions d'esquí de muntanyaHola, busco uns esquís de fons per home i unes fixacions d'esquí de muntanya. Si algú en té per intercanviar, que m'ho digui i parlem de què li puc oferir que li interessi. Gràcies.CRT20/10/120Llibres  " Guia de..."   sobretot el de plantes com el de la foto,Busco els llibres "Guia de..". com aquet de plantes, pero si son de aquesta  col.leció també els vull..parlem pel canvi!xaxaAltres18/10/120MOBLES VARIATS PER A UN PIS BUIT.He llogat un pis i el tinc completament buit de mobles. També necesito rentadora i nevera però intentaré comprar el mínim possible. Tinc una radio-cd de cotxe nou a estrenar i amb garantia, per intercanviar. També puc oferir ajut per tasques diverses.muntanyencMartorell18/10/124Libre "Que divertido es coser!"M' encantaria tornar-lo a tenir!!! i altres de que tenia quan era petitaxaxaBarcelona ciutat - Gràcia18/10/120Llibres "Como hacer..." dels anys 70'sM'encantaria tornar-los a tenir!!!parlem pel canvi!xaxaBarcelona ciutat - Gràcia18/10/120guitarraaBusco una guitarra, parlem pel canvixaxaBarcelona ciutat - Gràcia18/10/122Bols individuals de cuina Per a sopa o esmorzars.culipBarcelona ciutat - Gràcia16/10/120Un pot per desar l'oli usat a la cuinaQue estigui en bon estat, i a poder ser amb un filtre per les engrunes que hi queden.culipBarcelona ciutat - Gràcia16/10/120mantas pequeñas o grandesNecesitamos mantas pequeñas o grandes, para una protectora de animales de Mataró y otra de Barcelona.
Para el intercambio podemos ofrecer:
-Planta de Aloe Vera
-Casco de moto de verano
-Neopreno sin mangas ( mujer)
-pan de molde hecho en casa
O podemos hablar del intercambio
GloriaBarcelona ciutat - La Marina14/10/125reflectors per a la biciBusco d'aquests reflectors per a la bicicleta..
si en teniu podem fer un canvi
xaxaBarcelona ciutat - Gràcia14/10/120REGALETS DE NADALhola, estic buscant cosetes en bon estat per a poder regalar aquest nadal: polseres, arracades, camises, moneders, llibres nous...paiportina14/10/123orelleresEstic a mireieta2002 a hotmail.com. Moltes gràcies i bons intercanvis!paiportina14/10/120RADIADOR ELÈCTRIC D'OLIhola, busque un radiador elèctric que funcione amb oli, dels que si apropes alguna cosa no s'incendia. Per a una habitació xicoteta. Gràcies, estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina14/10/120Báscula digital para pesar objetosHola!
Estoy buscando una báscula digital que detecte desde 18 gramos. Si alguien tiene alguna que me indique que cosas busca para ver si podemos hacer intercambio.
Saludos
labuenafortuna14/10/120carpeta maletí similar al de la fotoHola!
Busco una carpeta maletí din-A3 com el de la foto o semblant...nomès necessito la carpeta, no el que hi ha dintre
si en teniu alguna que ja no feu servir podem fer un canvi
xaxa13/10/120Eines per a treballar la fustaBusco eines per a treballar la fusta ja que m'he aficionat a fer material didàctic.
Estic mirant de trobar, especialment una serra elèctrica tipus marqueteria i una llima elèctrica de disc de sobretaula.
Siusplau, si teniu alguna d'aquestes eines o altres per oferir poseu-vos en contacte amb mi. hcruzate a yahoo.es

Puc oferir moltes coses. Coses materials potser només un robot de cuina elèctric, però serveis i manufactures varies per remenar  i escollir.

Moltes gràcies
leni_cruzateMataró13/10/120delantal y bolsa del pan hola, busco delantal y bolsa del pan a juego en tonos rojos. grcs y slds. maryacatala a gmail.comcarmecatalaBarcelona ciutat - Barceloneta12/10/120Llibres juvenils de lectura: Sala de conflictes,Que farem què direm, Taller de Fantasia i Lágrimas de ShivaBusco urgentment "Sala de Conflicte" de Jordi Sierra i Fabra, per a 1r ESO.
Necessito també els títols en català: "Què farem, què direm" de Pep Coll i "Taller de Fantasia" de J. Maria Benet i Jornet.
"Lágrimas de Shiva" en castellà.

Ofereixo roba de 8-12 anys, bambes run seminoves blanques Nike (38), bambes negres-vermelles tipus tennis (42), bosses refrigerants per a picnic, Fondue petita ceràmica, abrics de dona llargs (negre llis, morat de pana 3/4, negre curt), i algunes coses més. Demaneu!
ArtemisaEsplugues de Llobregat11/10/120banyera-canviador nadóM'agradaria trobar una banyera-canviador en bon estat per a nadó. Es podria fer un intercanvi i us ofereixo un lot de vins.assun1979Vilafranca del Penedès11/10/120Bicicleta nen/a 6-8 anysCerco bicicleta per una nena de 6 anys.

Proposeu vosaltres pel canvi
sabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família11/10/120COBRELLIT COLOR BLANC PER A LLIT DE MATRIMONIHola, estic buscant un cobrellit de tela (o colxa, no importa) de color blanc/cru per a un llit de matrimoni gran. La tela ha de mesurar 2.25 per 2.60. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina11/10/120  IPHONEEstic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina11/10/120DISC DUR EXTERNNecessite buidar el meu ordinador! Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina11/10/120Termòmetre per a líquidsculipBarcelona ciutat - Gràcia10/10/122maquina manual de fer pasta nebulosa10/10/120Nines barbieBusco un parell de nines tipus "barbie" i/o el "ken", per la meva filla petita.Tinc moltes coses per intercanviar, llibres, pelicules,...és qüestió de parlar-ho.nebulosa10/10/123sabaterhola, demano un moble sabater com el de la imatge o similar. Puc oferir aliments, roba, llibres i bisuteria artesana. grcs i salutacions. maryacatala a gmail.comcarmecatalaBarcelona ciutat - Barceloneta10/10/120TermomixEstoy buscando una termomix. A cambio ofrezco una licuadora nueva, una yogurtera, un wok con libro de recetas, una cámara de fotos digital, libros, ropa, CDs...
nsanvi08/10/120paper d'armènia per cremarpaper d'armènia per cremarlorenapgBarcelona ciutat - Gòtic08/10/120taula de camping plegable en maleta amb seients incorporatslorenapgBarcelona ciutat - Gòtic08/10/120fruiter sense basseha de ser sense basse, perquè ha d'anar en un espai que no té molta alçada...lorenapgBarcelona ciutat - Gòtic08/10/120maletes desplegables amb compartimentsHola!
busco maletes semlants a les de la foto, m'interessa la maleta, no lo que hi ha dintre..
xaxa07/10/122COIXÍ CERVICAL UNFLABLE PER A VIATGEHola, busque un coixinet de viatge dels que s'inflen i et poses al coll però que dure més de 2 viatges. Moltes gràcies, estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina06/10/120ROBA POLAR DONA TALLA 48Hola, estic buscant roba per anar a la neu o excursions d'alta muntanya talla 48. Busque pantalons de pana, pantalons folrats, jaquetes, jerseis, "braga" de protecció per a la cara, etc... També unes botes d'aigua. Estic a mireieta2002 a hotmail.com, gràcies!paiportinaBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa06/10/120dinamao biciEStic buscant una dinamo per a la meva bici..xaxa06/10/120busco els llibres de Harry Potter en anglès...si en tens algun podem parlar..Hola!
estic buscant els llibres de Harry Potter en angles, podem parlar si no veus res a la llista...
xaxa06/10/121anar a buscar terra bonahola, som del hort del xino,
ens agradaria si algu ens pot dir on anar a cercar terra bona, potser algu te un terreny, una muntanya, etc
gracies!
yolBarcelona ciutat - Raval04/10/120una habitacio per caps de setmana a bcn o rodaliesnecessito una habitacio a bcn o a prop preferentment els caps de setmana, ja que visc a olot i baixo molt sovint a fer cursos. A canvi si a la teva vida hi han coses amb les que et costa molt enfrontar-te i vols que t'acompany a fer-ho truca'm. Faig psicoterapia (biodescodificacio, pnl, hipnosi ericksoniana), astrologia intuitiva, massatge als peus kiwani i altres. Tambe puc compartir vehicle per anar o tornar d'olot o vic a bcn. I també puc oferir diferentes eines de camp, de bricolatge, estris de cuina, roba i accesoris varis de la llar.blavaLa Garrotxa03/10/120taula de camping plegabletaula de camping plegablelorenapgBarcelona ciutat - Gòtic03/10/120arreglar màquina de cosirTenim una màquina de cosir antiga que està encallada. Voldríem arreglar-la.nroquepratSabadell01/10/120 funda de portàtil de 15" acolxada  Hola, estic buscant una funda de portàtil de 15" però que estigui acolxada, per protegir-la dels cops en les anades i vingudes,

gràcies!
dalia01/10/122 busco 2 llibres  Hola, busco dos llibres: "Mujeres que curan" de la Dianne Stein , i "Después del éxtasis, la colada" d'aquest no recordo l'autor però és un llibre prou conegut.

Gràcies!
dalia01/10/120

Més:
http://intercanvis.net/Demandes

Afegeix demanda:
http://intercanvis.net/tracker3&cookietab=2

3.2.  Ofertes

Ítems trobats: 243Què ofereixoDescripcióPersona que ho ofereixMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsllibre  Frases Célebres de Niños Per riure una estona amb les "sortides" dels nens.
Recull d'una secció del programa El Hormiguero.
És el volum 1
Patsos31/10/120llibre El SecretoEstà molt nouPatsos31/10/120CD Where the blues was born2 Cd amb 32 cançons de Blues, perfecte per regalar o escoltar al Nadal.  Jimi Hendrix, Eric Clapton, John Mayall....sabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família31/10/120Lot clauerLot perfecte per penjar al clauer, té una bombeta led. Per estrenarsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família31/10/120Safates de colorainesTinc un munt d'aquestes safates tipus escolar..els colors son els de la foto (exepte el blau que en realitat es lila). son ideals per posar el material per fer tallers de manualitats (o el que necessitis)!xaxaBarcelona ciutat - Gràcia31/10/120malles marronsMalles de l'stradivarius, talla S, a mi que faig la S em venen grans per això,
color marró fosc/moka, posades només un cop
aguadebeber31/10/121jaqueta color verd olivajaqueta talla S de Zara, encara que a mi em ve gran, potser és més tirant a M,
color verd oliva
aguadebeber31/10/120obridorobridor, a la foto surt daurat però és platejat, està nouaguadebeber31/10/120Botes Wonders nº 37Botes nº 37 color marró, molt poc usades. Marca WonderssabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família31/10/121Llit infantil Kritter, somier, matalàs i edredó amb 2 fundes nòrdiques i baranaLa meva amiga Paulina ofereix per canvi el llit infantil de la foto (mateix color), és un model d'Ikea i l'ofereix complert amb somier, matalàs, edredó amb 2 jocs de fundes nòrdiques i barana. L'estat és ben nou.

Pel canvi necessita roba de llit mida 90x200 amb motius infantils o juvenils, joguines per a una nena de 4 anys de cara a poder regalar a la seva filla al nadal, oli, material per a fer manualitats o tot allò que volgeu oferir-li. Li urgeix treure per falta d'espai, ahir el va desmuntar i està llest per emportar-s'ho, el llit està a zona franca.
trufetaBarcelona ciutat - La Marina30/10/120Mitges color negre, txocolate, granitMitges noves a estrenar dels color negre, granit, txocolate. Són satinades i opaques amb un gruixut de 45D/50D (són gruixudetes perfectes per l´hivern)Si ets molt fredolica van molt bé per posar-te´les sota els pantalons.
Talles del nº 2 (fins a 1,70 i fins al 70 kg).
sabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família30/10/121Conjunt Bosso i moneder per estrenarConjunt bosso bandolera i billeter a joc per a dona (no és pell simplement imita la pell de serp) de la casa Mango està nou per estrenar podria ser un bon regal de Nadal

Pel canvi menjar eco, oli d'oliva, roba nena T-4 anys o proposeu
trufeta30/10/121Mini cadena dissenyMini cadena de disseny s'ecolta radio i CDs tamany ideal per la cuina pel bany pel despatx, etc

Menjar eco, oli d'oliva, roba nena T-4 anys o proposeu
trufetaBarcelona ciutat - La Marina30/10/120Manual per manualitatsPer fet cistells, decoració d'espelmes, estampat a la roba, macramé, tapissos i catifes,..
N'hi ha molts apartats
Patsos30/10/122Mueblecito de madera y juego de tazas plástico
JUEGO DE TAZAS "PENDIENTE DE CAMBIO*
SÓLO QUEDA DISPONIBLE EL MUEBLE DE MADERA.

Cosas que busco:
-Plantas y flores de interior y exterior y maceteros de barro y cerámica.
-Maceteros rectangulares grandes de cualquier material
-cuadros grandes
-Velas, incienso…
-Vitrina de comedor color oscuro (marrón, negro o similar)
-Clases de costura y confección.
-Clases para aprender a fotografiar artesanía de tela y fieltro y ropa.
-Materiales de manualidades (telas, botones, minerales, máquina para forrar botones, materiales de mercería, cintas, telar, hilos, cremalleras, lanas, troqueladora de fieltro, revistas de patrones de bebé y mujer actuales y vintage, cuerda y cordones, cuentas de cerámica, madera, o cristal, o cierres para collares, cremalleras, arandelas metálicas,  tijera ondulada para tela, cuter circular para cortar tela ,microperforadora para artesanía…)
-Guillotina para cortar papel y cartulina.
-Libros ilustrados o talleres o cursos sobre manualidades y artesanías (hacer bolsos, corte y confección, coser piel, encuadernar libros, mosaico, jabones, velas, esencias, telares, mimbre, decoupage, fieltro, tela...)
-Funda de Ereader
-cómoda con cajones
-Colcha de matrimonio.
-Bicicleta de paseo de mujer
-Lámpara plafón para habitación.
-Barra de cortina para lavadero.
-Calculadora de teclas grandes.
-Sacabocados de golpe
-Tubos de acero.
-Impresora con scanner.
-Carrito frutero-verdulero
-Báscula digital
-Otras cosas que puedas ofrecer
labuenafortuna30/10/120Bote grande rojo y blanco para guardar cosas retroBote grande blanco y rojo para guardar cosas. Muy retro. *EL POT ESTÀ PENDENT DE CANVI*
El conjunt de tasses vermelles està *PENDENT DE CANVI*

Sólo queda disponible el mueblecito de madera.

[...]
-Lámparas para baño.
-Barra de cortina para lavadero.
-Cortinas y barras infantiles
-Calculadora de teclas grandes.
-Sacabocados de golpe
-Tubos de acero.
-Impresora con scanner.
-Carrito frutero-verdulero
-Báscula digital
-Pintura (Para una habitación)
-Cenefa decorativa para habitación infantil.
-Estufa eléctrica pequeña
-Otras cosas que puedas ofrecer
labuenafortuna30/10/121Mirall petitÉs un mirall petit per decorarTeia30/10/121Moble joguina per a gatMoble on el gat hi pot jugar i posar s hi a dins, ...Teia30/10/121Marc de fotos molt originalMarc de fotos amb persones que se l miren. Ideal per regalrTeia30/10/120funda móvil 3 nueva rosa-fucsiafunda movil nueva color rosa-fucsia.carmecatala30/10/120funda móvil nuevafunda movil negra de piel nueva.carmecatala30/10/120funda móvil nuevafunda movil negra de piel nueva.carmecatala30/10/120funda móvilfunda que es pot dur el braç.carmecatala30/10/120Pots per posar té o especiasPots d´acer inoxidable per posar té o especias amb un canastell també d´acer per transportar-ho a taula. Orginal per a regalarsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família29/10/120Album fotos nadóAlbum fotos nadó de la fotografa Anne Geddes. A dins hi ha apartats per posar dades referents al nadó com pes, alçada, dia de naixament, etc. Nou a estrenarsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família29/10/120Gos Pluto Mou la cua i caminaTeia29/10/120Joc Spore Creatures per a Nintendo DSJoc pràcticament nouTeia29/10/120 2 nines de les tres bessones L Helena i l Anna de les tres bessones, nines de mida grans en molt bon estat.Teia29/10/120Cadira despatx ergonòmicaCadira que al seure hi et queda l esquena recta sense necessitat de respatller.Teia29/10/120Funda-teclat per iPadÉs pràcticament nou de la marca kengsinton, tinc instruccions i cable.Teia29/10/120tassasalviGirona Ciutat28/10/120calculadoras'han de renovar pilessalviGirona Ciutat28/10/120LLIBRE 101 ECORUTAS EXTREMADURA Y PORTUGALOfereixo llibre 101 Ecorutas de fin de semana Extremadura y Sur de Portugal. Geoplaneta - Està en molt bon estat.

A canvi busco coses per regals de Nadal
arilayBarcelona ciutat - Sants28/10/122Bola de joc per a hamsterHola! Oferixc una bola de color blau transparent per a que l'animalet puga divertir-se corrent per la casa.  Per al canvi podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Gràcia28/10/120billetera piel marronbilletera piel marron.carmecatala28/10/120billetera piel negraBilletera piel negra.carmecatala28/10/120billetera NATURE PielnobleBilletera NATURE Pielnoble. Muy nueva.carmecatalaBarcelona ciutat - Barceloneta28/10/121DespertadorÉs un rellotge de l'Ikea però ja descatalogatPatsos27/10/120samarreta "salvatge"-Està posada d'esquena perquè es vegi el detall de les lletres i les pedretes.
Pel davant es de coll en V i amb el mateix estampat. Talla M
Patsos27/10/120bossa tèrmicaÉs de publicitat. Va molt bé per dur ampolles petites o llaunes...o iogurts líquidsPatsos27/10/120COL.LECCIÓ DE 10 DVD DE NATIONAL GEOGRAFICOfereixo 10 DVD de National Geografic per estrenar amb el plàstic i tot. Els títols són: - El regreso de los canguros.
- Puma, el león de los Andes.
- Panamà salvaje.
- El reino del oso polar.
- En los dominios de la anaconda.
- Calamares gigantes.
- Viviendo entre leones.
- Tigres de Siberia.
- Los ataques del tiburón.
- Cocodrilos asesinos.

arilayBarcelona ciutat - Sants27/10/120SUPORT DE PARET PER 2 BICIS MÉS GANXO PER BICI INDIVIDUALOfereixo suport de paret per a dues bicicletes i ganxo per bicicleta individual. Estan nous per estrenar.

A canvi busco coses per regalar per aquest Nadal.
arilayBarcelona ciutat - Sants27/10/121COL.LECCIÓ 7 LLIBRES DE CUINAOfereixo col.lecció llibres de cuina LA COCINA DE SIEMPRE - Club internacional del libro - Els títols són: Ensaladas verduras y dietas. Legumbres, sopas y purés. Las pastas. Las carnes. Pescados, mariscos y arroces. Postres y conservas. Aves y caza. Estàn en perfecte estat.

A canvi busco coses per regalar per aquest Nadal.
arilayBarcelona ciutat - Sants27/10/1201a temporada "HOUSE" en anglés i francésEls subtítols estan només en francés. Estic a mireieta2002 a hotmail.com. Salut i bons intercanvis!paiportina27/10/1201a temporada "LOS 4400"ÀUDIO i subtítols en anglés i francés. Estic a mireieta2002 a hotmail.com. Salut i bons intercanvis!paiportina27/10/120dvd THE BLAIR WITCH PROJECT en francésEstic a mireieta2002 a hotmail.com. Salut i bons intercanvis!paiportina27/10/120dvd PRUEBA DE FE en anglés i francés (subtítols anglés i francés tb)Pel·lícula de terror de Hilary Swank, àudio i subtítols en anglés i francés. Estic a mireieta2002 a hotmail.com. Salut i bons intercanvis!paiportina27/10/120Pel·lícula en francés "SARAJEVO MON AMOUR"Pel·lícula guanyadora de L'Os d'Or de Berlín 2006 amb àudio i subtítols en francés. Estic a mireieta2002 a hotmail.com. Salut i bons intercanvis!paiportina27/10/120EL CODI DA VINCI en francés, edició il·lustradaEdició en francés de la mítica novel·la de Dan Brown amb fotografies i representacions gràfiques. Estic a mireieta2002 a hotmail.com. Salut i bons intercanvis!paiportina27/10/120DVD Wildflowers (en francés i anglés)Estic a mireieta2002 a hotmail.com. Salut i bons intercanvis!paiportina27/10/120La liga de los hombres extraordinarios (en anglés i francés)Tinc aquest dvd original. Estic a mireieta2002 a hotmail.com, gràcies!paiportina27/10/120SÈRIE NIP-TUCK 2A TEMPORADA (anglés, francés i alemany)Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina27/10/120LLIBRE SOBRE EMBARÀS I PRIMER ANY NADONSOfereixo llibre NUEVA GUÍA DEL EMBARAZO Y CUIDADO DEL BEBÉ - Dra. Penny Stanway - Ed. Planeta - Està en perfecte estat.

A canvi busco coses per regalar aquests Nadals.
arilayBarcelona ciutat - Sants27/10/120LLIBRE SOBRE PRIMER ANY NADONSOfereixo llibre - EL PRIMER AÑO DE VIDA DEL NIÑO SEMANA A SEMANA - Alina Viñas - Ed. Planeta - Està en perfecte estat.

A canvi busco coses per regalar aquests Nadals.
arilayBarcelona ciutat - Sants27/10/120Joc Hot WeelsBen conservat però no hi ha la capçaPatsos27/10/120Camines prou?Curiós aparell compta-passos. Nou.culipBarcelona ciutat - Gràcia27/10/120Maleta per l'ordinadorÉs semirígida, pràcticament nova, de la marca Dell. Gran i amb nansa.culipBarcelona ciutat - Gràcia27/10/120Calaixera i marc granEs d'ikea, de fa anys i a mi m'ha fet molt servei. Una de les portes grans no va, jo hi he fet prestatge:-). El moble fa 97x97x40 de fons. El marc tambe d'ikea fa 73x103

culipBarcelona ciutat - Gràcia27/10/122Per escriure cartes a mà...Joc de paper de cartes i sobres, amb funda a joc, tot nou.culipBarcelona ciutat - Gràcia27/10/123alforges bicicletaAlforges i bossa-porta mapes per manillar
Marca McKinley
Noves!

laionaBarcelona ciutat - Gràcia26/10/122vale para compra de 6.95 euros del Decathlondevolvi una cosa y me quedé con ello...veronicaBarcelona ciutat - Gòtic26/10/121leche limpiadora ecologica marca Weleda pote en caja para abrirveronicaBarcelona ciutat - Gòtic26/10/121Texans GuessTalla petita 36-38.
Són pirates i baixos de cintura
Patsos26/10/120Estris per menjar nensÉs de l'Ikea, el model granota.
Pitet de plàstic, bol i got amb tapa per l'aigua (es pot treure)
Patsos26/10/120Termo petitPer a 1/2 litrePatsos26/10/120Jerra de cervesa d'1 litreVidrePatsos26/10/121Banyador negre d'homePer estrenar! a l'etiqueta posa XL però asseguraria que és una XXLPatsos26/10/120Sabata de pell per hivernTipus mocasin però amb la pell grabada. És un 37Patsos26/10/120Sandàlies  blanques i rosesLes blanques són un 37 i les roses (d'Hispanitas)un 36-37. Aquestes últimes li falta una rodoneta (fàcil d'arreglar)Patsos26/10/120Sabates tipus babutxesLes liles són de pell i les altres (espardenyes) de lona grabadaPatsos26/10/120Sandàlies 36-37Unes són texanes i les altres de pell negraPatsos26/10/120Sandalia alta de robaEstan molt noves. És un 37Patsos26/10/120Sabates No 36de pellHem fet neteja de sabaters. Ni hi de molts models.
Algunes fotos en surtes dues per economitzar les entrades
Patsos26/10/120No passis fred!Estufes d'oli, una d'elèctrica i un radiador petit...culipBarcelona ciutat - Gràcia26/10/122jersey i jaqueta de puntDe dona. Talles S-M
El jersey és del Berska i la jaqueta, va amb cremallera de l'alt a baix
Patsos26/10/120Jersei de dona color taronja de Zara talla SJersei de dona amb coll alt color taronja de Zara talla S. En bon estat

Tambe ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Busquem: CONSULTEU LLISTA AL APARTAT DEMANDES

Enviem fotos del que necessiteu!
Leaf_99926/10/120Camisa verda amb punys negres talla 38-40 Camisa de dona verd clar i puny en color negre. Quasi sense us.

Tambe ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Busquem: CONSULTEU LLISTA AL APARTAT DEMANDES

Enviem fotos del que necessiteu!
Leaf_99926/10/120Jaqueta negra abotonada de Zara talla M-LJaqueta de pana fina negra abotonada de Zara. Talla L no massa completa. En bon estat.

Tambe ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Busquem: CONSULTEU LLISTA AL APARTAT DEMANDES

Enviem fotos del que necessiteu!
Leaf_99926/10/120Vestit de zara talla 36 color grisVestit de zara talla 36 color gris en bon estat

Tambe ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Busquem: CONSULTEU LLISTA AL APARTAT DEMANDES

Enviem fotos del que necessiteu!

Leaf_99926/10/120Samarreta Talla M de Pull & BearSamarreta Talla M de Pull & Bear en bon estat

Tambe ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Busquem: CONSULTEU LLISTA AL APARTAT DEMANDES

Enviem fotos del que necessiteu!

Leaf_99926/10/121Pantalons texans pirates de dona t 36 - 38 Pantalons texans pirates talla 36-38 en bon estat
Tambe ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Busquem: CONSULTEU LLISTA AL APARTAT DEMANDES

Enviem fotos del que necessiteu!

Leaf_99926/10/120SAMARRETA ESTAMPAT PSICODELIC TALLA MSamarreta d'estampat psicodelic talla M en bon estat
Tambe ens podeu contactar a leaf_999 a hotmail.com
Busquem: CONSULTEU LLISTA AL APARTAT DEMANDES

Enviem fotos del que necessiteu!

Leaf_99926/10/121Llibre "Combien de fois je t'ame" Serge JoncourResum del llibre (2006)

Dues persones s'escriuen per correu durant setmanes, i aquesta nit es veurà finalment. Els que creuen en un tren, una paraula pot canviar les seves vides. Hi ha una dona que no besa, un altre esmunyedís, que treu la seva amant amagat darrere d'un número de telèfon mòbil, i la mare soltera que estima el fill que no desperta.  Disset reunions, disset històries per explicar sobre el fil de l'emoció que mai deixa d'estimar.
Llibre en francès

Intercanvio el llibre amb textos d'història de la fotografia o història de l'art, fotografies i postals antigues o roba en general(dona)
Ulisse25/10/120Barra antirobatori pel cotxeculipBarcelona ciutat - Gràcia25/10/120Encens de molts aromes i tipus diferentsculipBarcelona ciutat - Gràcia25/10/120Antena pel televisorDe les rodones i en negre...culipBarcelona ciutat - Gràcia25/10/120Micròfon per fer skypes!per connectar amb l'ordinador, de color blanc i finet, pràcticament nou.culipBarcelona ciutat - Gràcia25/10/120Sudadera polar a estrenarSudadera per dintre polar per a dona T-M completament nova a estrenar amb les etiquetes per tant seria un bon regal de nadal, us poso la foto del darrera de la sudadera que porta aquest mussol tan preciós!trufetaBarcelona ciutat - La Marina25/10/120Regalem Televisor gran amb culEns hem comprat una de plana. Mides 77 d'ample x 50 de profunditat.
Funciona perfectament. La pantalla crec que és de 26"
Patsos25/10/120Llibre "Forfora e altre sventure" Pino CacucciResumen:
Un oscuro empleado se ve  nombrado "Verdugo popular" y descubre que la restauración de la pena de muerte puede ofrecer muchos beneficios. Una madre ansiosa por descubrir si sus sospechas sobre el hijo son verdaderas, desafía a un investigador privado, quien resulta ser el distribuidor que proporciona la droga al hijo. Un grupo de vecinos se organiza para acabar con el desfile de prostitutas y termina por atacar a otra vecina, sorprendida copulando con el vigilante de seguridad. Entre el valle del Po y Centroamérica, veinte historias de miseria y maldad.
Texto en Italiano.

Intercambio el libro con textos de de historia de la fotografía, historia del arte, fotografías y postales antiguas, vestuario en general.
Ulisse24/10/120Llibre "Total Khéops" Jean-Claude Izzo"Total Kléops": El malogrado Jean-Claude Izzo irrumpió como un tiro en el panorama del "polar" francés con una trilogía de la que Keops Total es el primer volumen. La muerte de una destacada figura de la mafia marsellesa llevará a Fabio Montale, un policía escéptico y amante de los placeres de la vida, a introducirse en una oscura trama en la que se entretejen la xenofobia, la marginación y satanización de los inmigrantes magrebíes, la corrupción y la amenazadora sombra de la extrema derecha. Y en medio de todo ello, Marsella, una ciudad en la que «hay que tomar partido» y donde, «demasiado tarde, uno se encuentra de lleno en pleno drama. Un drama antiguo, donde el héroe es la muerte». Una magnífica novela que, con su prosa directa, sensual y triste, constituye un apasionado homenaje a la ciudad y a su dignidad perdida, al tiempo que una melancólica y desesperanzada exaltación de la amistad y de la dignidad del ser humano.

Texto en francés

Intercanvio el llibre amb textos d'història de la fotografia o història de l'art, fotografies antigues o roba en general
Ulisse24/10/120Bossa de viatgePatsos24/10/120llencols de 90 amb goma "bajera", cartolines de colors (100), roba talla gran 50 a la 60, ampolles de vidre,4 llencols de baig amb goma "bajera", colors dos de blaus un rossa i l'altre color carn
Cartolines de colors unes 100 din 4
figuretes del pessebre
Roba de talla gran de la 50 a la 60 (dona), d'hibern i estiu. També abrics
Ampolles de vidre amb tap molt maques per fer bonic o possar-hi licors
escriviu-me a damabla arroba yahoo.es
Busco menjar, no cal que sigui eco, productes de netege o higuiene. També serveis, perruqueria estetica, massatges o proposseu.
elisabethGranollers24/10/120Shisha pipa d'aigua egipcia nova a estrenarPer a canviar una shisha o pipa d'aigua comprada a Egipte feta a mà amb diferents materials fusta, vidre, incrustacions, etc, va en un estoix, seria un molt bon regal de Nadal.
El que busco:
-rellotge-despertador solar
-làmpara de sal tamany mitjana
-bastants plats de plàstic si són de colors millors(de usar y tirar)
-decoracions per halloween
-roba nena T4 hivern
-joc de tovalloles modern per a regalar
-taladro petit
-llets d'ametlla amb sucre o sirope d'agave
-nescafe o proposeu!!
trufetaBarcelona ciutat - La Marina24/10/121Tetera, caixeta pel tè i bossetes de tèPer a canviar una tetera inox, caixeta metàli-lica pel tè i bosses de tè que van dintre de la caixa.
[...]
trufetaBarcelona ciutat - La Marina24/10/120DiavoloEl famós Diavolo de la fotito.

[...]
trufetaBarcelona ciutat - La Marina24/10/120Samarreta de Natura talla M en bon estatSamarreta de Natura per dona. Talla L (tot i que jo diria que es una M).Frontal de collage de dibuixos hindus i darrera de ratlles de colors. En bon estat.Leaf_99923/10/121Ferros vells per fer esculturesTinc molts ferros amb formes boniques, procedents d'eines del camp i objectes de casa de l'època en què encara no hi havia plàstic, s'han conservat molts anys a les golfes de casa i sap greu llençar-los.
Ideals per artistes a la recerca de materials. N'hi ha de mil mides i formes.
marakiCardedeu23/10/122superestanteria metàl·licaEstanteria desmuntable. Fa 80 x 40 cm i uns 2 m d'alt.
Té algun tros rovellat però amb una capa de pintura anti-rovell pot quedar com nova.
És robusta i adequada per emmagatzemar coses pesants.
marakiCardedeu23/10/120estanteria metàl·licaEstanteria metàl·lica desmuntable
Té parts rovellades però amb una capa de pintura anti-rovell pot quedar com nova.
És robusta i adequada per emmagatzemar coses pesants.
marakiCardedeu23/10/120Mans lliures Parrot pràcticament nouMans lliures per poder parlar per telèfon pel cotxe. Me l van regalar i el vaig fer servir dues vegades. És portàtil de la marca Parrot, tinc les instruccions.Teia22/10/120Estanteria disseny CD'S model TreeOfereixo estanteria de pared pels CD'S de disseny (no és d'ikea) completament nova a estrenar.trufetaBarcelona ciutat - La Marina22/10/120Impermeable DisneyÉs una capa, per 3-5 anysPatsos22/10/120motxila Gormiti és petita, per anar a l'escola. Nova amb etiquetaPatsos22/10/120Bolsos d'arpilleraUn és una bossa simple i el més gran, és bolso amb cremallera, forro i butxaca interior. Jo els decorava amb fieltre, boletes,...Patsos22/10/120Banyereta nadóPorta unes ventoses perquè quedi enganxat al bany. És adaptable al cos dels bebès i va molt bé pels primers banys, perquè no rellisqui .Patsos22/10/120Pilota de cuirPilota de futbol de cuir. Molt nova.Patsos22/10/120Àlbum fotos DisneyNou. Té 50 fulls per 4 fotos cada full. Mida 23x23cmPatsos22/10/120contes en anglèsUs són de la col.lecció Gin History i els altres dos -de la vanguardia- per a més grans i en anglès i català a l'horaPatsos22/10/120centre de taulaÉs de vidre. l'he fet servir com a centre de taula amb espelmes flotants, per desar claus, mòbils i petites coses al revador i últimament com a fruiter. Fa 39 de diàmetre i 10cm d'alçada.Patsos22/10/121canviador per a nadonsEstà en bon estatPatsos22/10/120Marc de fusta NepalÉs fet a mà per uns artesans del NepalPatsos22/10/121Conjunt de bossa de pa i per possar les bosses de plàsticPatsos22/10/120estades en hostal rural amb sortides a cavall i/o classes d'equitacióa canvi de serveis informatics actualització de web, posicionament a google, xarxes socials..ametllencValldelcorb 22/10/122Spray vinagreSparay vinagresabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família21/10/121Pantaló pana home talla 46 per estrenarPantaló de home talla 46 de pana en color marró clar. Està per estrenar amb etiqueta inclosa. Marca Zara
Proposeu pel canvi
sabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família21/10/1212 esterilles2 esterilles per fer acampadasabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família21/10/120Jaqueta texana marca SisleyJaqueta texana marca Sisley gens usada talla ssabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família21/10/120DOS TELÈFONS INALÀMBRICS  ****PENDENT DE CANVI+++++++++Hola! Tinc aquest parell de telèfons inalàmbrics, dels que solament he utilitzat un i molt poc de temps. Funcionen perfectament! Estic a mireieta2002 a hotmail.com****PENDENT DE CANVI+++++++++paiportina21/10/123aspiradora de mano black&deckeraspiradora de mà black&deckeranna21/10/123petit aspiradorsalviGirona Ciutat21/10/120Ultra-levuraEn tinc un pot nou que no utilitzaré.culipBarcelona ciutat - Gràcia20/10/120LÍQUID PER LENTILLES1 pot gran i precintat.culipBarcelona ciutat - Gràcia20/10/120Diccionari de Rus/Espanyol i llibre de verbsel diccionari és rus/espanyol i espanyol/rus.
es llibre és per aprendre els verbs de moviment
Patsos20/10/120flauta i xiuletPer a petitsPatsos20/10/120tres moneders donaNo són de pell però estan molt nousPatsos20/10/122penjador per a joies i complementsServeix per penjar anells, rellotges, pulseres, collarets. Està per estrenar (l'he obert per fer la foto). També en tinc un altre del mateix estil però el vestit és rosa.Patsos20/10/120Caball de cartró modernDe fusta amb rodetes i el cap de pelux. Quan li apretes una orella fa el so del caball quan corre i cridaPatsos20/10/120recipients de cuinaUn per fer tartes: mida 26cm de diàmetre
L'ovalat: 37 de llarg x 26 d'ample
El de Pirex: 39 x 23 x 11cm de profunditat
Patsos20/10/121Joc Quién es quién Superherois MarvelPatsos20/10/120davantals de cuina catxondosSón per home,ja,ja.
Un portat des d'Italia i l'altre, sexy sexy
Patsos20/10/120joquina cubs apilablesDel 1 al 10. Cada cara té una històriaPatsos20/10/120Máquina para hacer pan nueva sin estrenar con instrucciones y recetasOfrezco máquina para hacer pan. Está nueva (sin estrenar). Entrego libro de instrucciones y recetario.

Me gustaría cambiarla por una cómoda con cajones.
labuenafortuna20/10/124rodilleras i espinilleres de hockeypot anar com junt o per separatsalviGirona Ciutat20/10/121Bolsos de paja natural y asas de cuero trenzado
Bolso de paja natural y asas de cuero trenzado. Hay que enganchar las asas al bolso (de los 4 puntos de fijación falla en dos, uno de cada lado, en uno falla uno de los dos enganches, y en el otro se han salido los dos).

[...]
labuenafortuna20/10/120Collar de metal y pulsera de vidrio
Collar metálico y pulsera de vidrio.

[...]
labuenafortuna20/10/120Collares y accesorios para pelo nuevos sin estrenar de madera coco y cueroCollares y accesorios para pelo nuevos sin estrenar de madera coco y cuero

[...]
labuenafortuna20/10/120Soporte con ventilador para ordenador
Soporte con ventilador para ordenador metálico. De los dos ventiladores solo funciona uno.

[...]
labuenafortuna20/10/120Agenda electrónica
Ofrezco agenda electrónica con funda. No funciona. Por si alguien sabe repararla. Por fuera se ve bien pero pongo la imagen de cómo se ve al encenderla. No entiendo así que no sé si tiene reparación.

[...]
labuenafortuna20/10/120Cables
Compré cargador para móvil y sólo necesito el cargador y un adaptador.

Ofrezco el resto de adaptadores por si a alguien le sirve.

[...]
labuenafortuna20/10/123Chaqueta naranja reflectante e impermeable nueva con etiquetas
Chaqueta naranja impermeable y reflectante nueva con etiquetas.

[...]
labuenafortuna20/10/120Tetera de cerámica y dos tazas
[...]

labuenafortuna20/10/120Puzzle de 250 piezas de Van Gogh en su caja
Ofrezco Puzzle de 250 piezas de Van Gogh en su caja.

[...]
labuenafortuna20/10/120Mueblecito de madera pintado
Mueblecito de madera pintada. Falta un trocido de madera en el cajocinto de abajo (pero se abre perfectamente porque hay uno).

[...]
labuenafortuna20/10/120Portaincienso de adorno
Ofrezco porteincienso de adorno.

[...]
labuenafortuna20/10/120Objeto decorativo de vidrio azul oscuro casi negro
Objeto decorativo pequeño de vidrio azul casi negro.-Plantas y flores de interior y exterior y maceteros de barro y cerámica.
[...]

labuenafortuna20/10/120Camiseta talla S
Camiseta negra talla S.

[...]
labuenafortuna20/10/120Cinta nueva precintada para colgar maletines o bolsos
Ofrezco Cinta negra para colgar bolsos o maletines. Nuevo precintado.

[...]
labuenafortuna20/10/120Traje talla 44 verde vestido y chaqueta
Vestido y chaqueta a conjunto. Tipo lino, muy buena caída y botones de nácar. Si a alguien le interesa le puedo enviar fotos por separado del vestido y de la chaqueta.

Se usó para una boda, está impecable.

[...]
labuenafortuna20/10/120Arrecades de porcellana russa sintètica fetes per miFaig aquestes arrecades tan mones...son de porcellana russa sintètica. Son Ideals per a regalar!xaxaBarcelona ciutat - Gràcia20/10/122Receptor TV per torre ordinadorTinc aquest receptor TV per a torre de ordinador...
no se si agafa TDT. no hi entenc..
xaxaBarcelona ciutat - Gràcia20/10/123DVD DVD nou historia dels serveis de prevenció laboral en EspañacuartotrastosSant Boi de Llobregat20/10/120Bulletí MHCBButlletí nou de MHCBcuartotrastosSant Boi de Llobregat20/10/120Plànol arquitPLànol nou arquitectura orientalitzant a Barcelona ciutat.cuartotrastosSant Boi de Llobregat20/10/120Libro historia banda de MúsicaLLibre nou historia de la banda Municipal de música de BarcelonacuartotrastosSant Boi de Llobregat20/10/120Bossa de màBossa de mà negra molt novaTeia19/10/120Titelles de dit Titelles de dit d animalsTeia19/10/121Joguines banyeraJoguines carretera i cotxes per jugar a la banyera molt novesTeia19/10/120Pantaló texàPantaló texà negre t36 granTeia19/10/120Pantaló groc joc aviPantaló pràcticament nou t36 gran jocaviTeia19/10/1202 mobles bonics :) 2 muebles bonitos a intercambiarHola,
ofrecemos 2 muebles grandes, uno de madera y el otro de madera con vidrio.

Se tendrían que bajar de un primer piso sin ascensor.

A cambio buscamos:
- bicis de paseo
- Lavadora
- Estantería pequeña
- Piano

Somos flexibles asi que si tienes otra cosa que ofrecer (o nada) esta bien también ;)

saludos!
Pau
CerealmixBarcelona ciutat - Gràcia18/10/121Peixera, red i menjar peixets tot nouPeixera de vidre rodona per a 1 peixet, és bonica perquè del mateix vidre per dintre fa forma de muntanyeta més la red per netejar i un pot de menjar obviament sense obrir i sense caducar. Les tres coses són noves a estrenar.trufetaBarcelona ciutat - La Marina18/10/120jaqueta polar (muntanya)Jaqueta polar Grifone, model Norwand
Talla M (home);
Perfecte estat, usada només en tres ocasions.
laionaBarcelona ciutat - Gràcia17/10/120roba de bebe, banyera de bebe, cuna de viatgeRoba de bebe, cuna de viatge, banyera, porta-bebesAngela Diaz16/10/120Un pongoPongo record turístic PortugalcuartotrastosSant Boi de Llobregat16/10/120PAPERERA VÍMET  **PENDENT CANVIHola! Tinc aquesta paperera de vímet! mesura uns 30 cm d'alçada i 25 de diàmetre. Estic a mireieta2002 a hotmail.com  ****PENDENT CANVIpaiportina16/10/120PERFUM Pierre Cardin SENSE ESTRENAR ***PENDENT CANVITinc aquesta colònia sense estrenar! Pot xicotet. Estic a mireieta2002 a hotmail.com
PENDENT CANVI
paiportina16/10/120BOINA DE LLANA COLOR LILA *****PENDENT DE CANVI**********Per a quan arribe l'hivern... estic a mireieta2002 a hotmail.com

PENDENT DE CANVI**********
paiportina16/10/120CADENAT EN FORMA DE U SENSE ESTRENAR ***PENDENT DE CANVI****hola, estic a mireieta2002 a hotmail.com
AQUEST ARTICLE ESTÀ PENDENT DE CANVI****
paiportina16/10/121Joc Disney per calcar i pintarPorta dos rodes que fa que voltin els dibuixos. És per calcar els personatges i després pintar-los.Patsos16/10/120PeluixosLa girafa és nova i l'ós no, però el teniem a l'estanteria de decoracióPatsos16/10/120cuc per a llit amb butxaquesDivertit, didàctic i pràctic! Fa 1'10m aproximadament. Porta cintes per lligarse al llit o a altre lloc. Es poden posar coses per anar a dormir: ampolla o biberò d'aigua, ninos o nines, bolquers,
A més porta picarols i diferents textures perqu els petits vagin descobrint
Patsos16/10/120Penjador infantilPatsos16/10/120Manual de la Madre y el NiñoEs pot dir que està pràcticament nou!ª
És una guia pràctica pels pares des de que neix el nen fins als 3 anys
Patsos16/10/120Larousse de los PadresEstà molt nou. És un llibre enciclopèdic amb tota la informació des que són nadons fins als 10 anysPatsos16/10/120Roba de noia de diferents tallesBones!
Estic fent el canvi d'armari i tinc roba de noia de diferents talles que aquest estiu (i el passat hivern) ja no m'he posat. Hi ha una mica de tot: jerseis, samarretes, vestits, pantalons, etc... Si us interessa, em podeu escriure a abatarna a gmail.com i us envio fotografies i una llista detallada. Per l'intercanvi, busco llibres i fruita i verdura. Fins aviat!
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia15/10/120Caixa de llapissosNous, me van tocar en sobre sorpresa. Caixa de llapissos Staedler durs 2H.
Puc enviar per Correos.
cuartotrastosSant Boi de Llobregat15/10/120Taula IKEA NORDEN 175x75En bon estat.
Puc transportar-la per Osona o volts de Barcelona.
HernanVic15/10/120Maleta i bossa infantilMaleta viatge i bossa esport del mickye. En bon estat, la maleta s ha fets servir, la bossa és nova.Teia14/10/120porta-ESQUISPORTA-ESQUIS MAGNETIC PER AL COTXE PER A TRES PARELLS D'ESQUIS O 1 TAULA I 1 PARELL 'ESQUISnurisantaManresa13/10/121auriculars per les orellessalviGirona Ciutat13/10/120balinsbalins per pistola juguinasalviGirona Ciutat13/10/120atrapa somnisatrapa somnis son en total 9 clauers.salviGirona Ciutat13/10/120Guía Lonely Planet Brazil 2008en buenisimas condicionesveronicaBarcelona ciutat - Gòtic12/10/121Guía Lonely Planet Madrid 2007está en perfecto estadoveronicaBarcelona ciutat - Gòtic12/10/120pintura decorativaPintura mural.SergiyBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)11/10/124telefonoveronicaBarcelona ciutat - Gòtic10/10/120Butlletins arxiusButlletins de arxiu i de Grup de Història localcuartotrastosSant Boi de Llobregat09/10/121    llibre: ANTES DE TOMAR UNA DECISIÓN HÁGASE ESTAS PREGUNTASESTIC A mireieta2002 a hotmail.compaiportina09/10/120RATOLÍ ORDINADOR ...ESTIC a mireieta2002 a hotmail.compaiportina09/10/121FUNDES CD I DVDhola, en tinc tres de cada color, són molt pràctiques! Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina09/10/120MANTA VERDA IKEAAquesta manteta va a conjunt amb l'estora d'un post anterior. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina09/10/120COIXÍ AMB FUNDATinc aquest coixí amb la seua funda. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina09/10/120FUNDA DE COIXÍAquesta funda de coixí és prou gran... estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina09/10/120COIXINS QUADRATS IKEAHola, tinc aquest pareix de coixints quadrats grans d'Ikea. Sense funda. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina09/10/120MARC DE FOTOS MAGENTA (4 fotos)Hola, tinc aquest marc de fotos de color roig-magenta, molt alegre! Caben 4 fotos i és quadrat. Mesura aprox 25 x 25 cm. Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina09/10/120LAMPARETA DE NIT O SOBRETAULA IKEAHola, tinc aquesta lampareta, està un poc fotuda per la part de la bombeta però funciona perfectament! Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina09/10/120SANDÀLIES NOVES TALLA 37-38Estic a mireieta2002 a hotmail.compaiportina09/10/120Estoix /Neceser SpidermanÉs un necesser encara que també es pot utilitzar com a estoig... però és força ampliPatsos08/10/121fusta per guardar CD'sComprat a Ikea. També es pot penjarPatsos08/10/120Impresora HP 1100, scanner i copyFa un temps que està a un armari però funciona perfectament (potser s'han de netejar els capçals però no és segur)Patsos08/10/123Picadora de gelPatsos08/10/120Pijames de nen polars, Per a 3 anys, 4 i 5 anysVan perfecte per nens que es destapen al dormirPatsos08/10/1206 gots txupito6 gots txupito que pots fer servir posar una crema de degustaciósabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família08/10/120Per bullir verduresEs posa dins de la cassola per bullir verdures. Estat perfecte sense fer servirsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família08/10/120cuter i bombetes de baixlorenapgBarcelona ciutat - Gòtic08/10/124cuter i bombetes de baixlorenapgBarcelona ciutat - Gòtic08/10/120AloeOfereixo un tipus d´Aloe, aquesta requreix poca aigüa, aguanta tot l´ivern i és multiplica ràpidament.
Demano pel canvi una altre planta, si es una crasa o cactus millor
sabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família07/10/120Cd La música de los dioses vol11Cd doble  amb música chill-out, en total hi han 33 cançons de relaxsabado07/10/121Penjoll vermellPenjoll de forma rodona i color vermellsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família07/10/120 gatets agulles de pit Hola!
faig aquests gatets que son uns fermalls, ideals per a un regal per aquest nadal!..els canvio per coses que em farien molt de servei
Tinc varios models..
podeu mirar si teniu alguna cosa
xaxa07/10/1204 estovalles indivuals per estrenar4 estovalles individuals de color vermell per estrenarsabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família07/10/1214 estovalles individuals 4 estovalles individuals de color negre en perfecte estat. Perfecte per fer un dinar japonèssabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família07/10/121Collaret i polsera de perlesCollaret i polsera de perles en perfecte estat.
Proposeu pel canvi
sabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família07/10/120Cable ordenadorUn cable alargo USB por los dos lados para ordenador torre.cuartotrastosSant Boi de Llobregat07/10/120PROGRama seguridad informáticaUn programa nuevo de seguridad informática para ordenadores netbook.cuartotrastosSant Boi de Llobregat07/10/120Llibre clàssicUn llibre literatura classica castellà. Ramón Menéndez Pidal, Flor nueva de romances viejos, 45ª ed., M.: Espasa-Calpe, 2000. 260 p.cuartotrastosSant Boi de Llobregat07/10/120Hilo para bordar a máquina
Ofrezco 8 bovinas de hilo para bordar a máquina.h

Cosas que busco:
Plantas y flores de interior y exterior y maceteros de barro y cerámica.
-Macetero rectangular de cualquier material
[...]
-Materiales de manualidades (telas, botones, minerales, máquina para forrar botones, materiales de mercería, fieltro, cintas, telar, hilos, cremalleras, lanas, troqueladora de fieltro, revistas de patrones de bebé y mujer actuales y vintage, cuerda y cordones, cuentas de cerámica, madera, o cristal, o cierres para collares, cremalleras, arandelas metálicas, tijera punta fina para fieltro, tijera ondulada para tela, cuter circular para cortar tela ,microperforadora para artesanía…)
[...]
 -1 Mandala grande para una pared.
-Funda de Ereader
-cómoda cambiador con cajones para bebé
-Colcha de matrimonio.
-Bicicleta de paseo de mujer
-Lámpara plafón para habitación.
-Barra y/o cortina para lavadero.
-Calculadora de teclas grandes.
-Sacabocados de golpe
-Tubos de acero.
-Impresora con scanner.
-Carrito frutero-verdulero
-Cable alargador.
-Otras cosas que puedas ofrecer
labuenafortuna07/10/120Broches de fieltro y tela artesanales para ti o para regalar
Hola!

Realizo broches de fieltro y tela totalmente artesanales. La foto es orientativa, pero puedo adaptar modelos y hacer distintas propuestas variando tamaños, colores, y formas, según el gusto o según la ropa (colores y estilo) con la que vayas a combinarlo.

También puedo realizar el anillo a conjunto.

Para hacerte un regalo o para empezar a preparar regalos de cumpleaños, Navidades...

Cosas que estoy buscando:
[...]
-Materiales de manualidades (telas, botones, minerales, máquina para forrar botones, materiales de mercería, fieltro, cintas, telar, hilos, cremalleras, lanas, troqueladora de fieltro, revistas de patrones de bebé y mujer actuales y vintage, cuerda y cordones, cuentas de cerámica, madera, o cristal, o cierres para collares, cremalleras, arandelas metálicas, tijera punta fina para fieltro, tijera ondulada para tela, cuter circular para cortar tela ,microperforadora para artesanía, base para broches…)
[...]
labuenafortuna07/10/121taulamides, llarc 38 cm, ample 48cmsalviGirona Ciutat06/10/120bateriasalviGirona Ciutat06/10/120Bolsa para llevar una botella de vino (con etiqueta)
Bolsa con etiqueta del Caprabo para llevar botella de vino (la botella de vino no viene incluida ;-)

[...]
labuenafortuna06/10/1204 carteras para ofrecer
Tengo las 4 carteras de la foto para cambiar.

[...]
labuenafortuna06/10/120Aparatos de gimnasia en casa (brazos, muslos, efecto subir escaleras, y abdominales)
Ofrezco aparatos de gimnasia en casa. Llevan mucho tiempo guardados sin uso, así que requieren limpiarlos bien y quizás aceitarlos. No están rotos pero necesitan manetenimiento.

[...]
labuenafortuna06/10/120Autoadhesivos pequeños negros para decorar paredes, objetos o muebles
Ofrezco autoadhesivos pequeños negros para decorar paredes, objetos o muebles. Son los de la foto.

[...]

labuenafortuna06/10/120Microfono para ordenador precintado
Ofrezco Micrófono para ordenador precintado.

[...]
labuenafortuna06/10/120MONOPATÏN
Ofrezco Monopatín. Puedo enviar foto de parte superior (es negro).

Cosas que estoy buscando:

[...]
labuenafortunaVilafranca del Penedès06/10/120ratón inalámbricolo intercambio con comida (ej.bote de legumbres o zumos ecológicos...)veronicaBarcelona ciutat - Gòtic06/10/121cotxe nenCotxe infantil que s'ilumina i es mouTeia06/10/120Llibre la mare té una casa dins la panxallibre ideal per explicar a un nen què passa quan s espera un germanet/aTeia06/10/120llibre ull màgic 3Llibre d imatges 3DTeia06/10/120joc nou formar paraulesjoc educatiu per aprendre a format paraules de Diset, està per estrenarTeia06/10/120joguina nenBola del món que al orientar-se en una zona diu el nom del lloc i dels animals que hi ha.Teia06/10/120rellotge saviRellotge que movent les agulles diu les hores en català, castellà i anglèsTeia06/10/120bobines de fil per maquina de brodar tinc bobines de fil per maquina de brodar, verd, fuxia, i grisosxaxaBarcelona ciutat - Gràcia06/10/120Vídeos VHS - unas 20 películas para quien tenga un reproductor, abierto a ofertasClauYBarcelona ciutat - Gràcia05/10/120Cerradura externa Cambio una cerradura externa de sobreponer por una cerradura de puerta internaClauYBarcelona ciutat - Gràcia05/10/120matalàs de matrimoni molt bones condicionsMatalàs de matrimoni net, sense deformacions; canvio per pintura a l´aigua blanca o de colors clars.DamirBlanes04/10/120Acompanyament psicoterapeutic o coachingSi a la teva vida hi han coses amb les que et costa molt enfrontar-te i vols que t'acompany a fer-ho truca'm. Faig psicoterapia (biodescodificacio, pnl, hipnosi ericksoniana), astrologia intuitiva, massatge als peus kiwani i altres. A canvi necessito una habitacio a bcn o a prop preferentment els caps de setmana, ja que visc a olot i baixo molt sovint a fer cursos. I tambe m'aniria be compartir vehicle amb algu interessat en venir o tornar a prop d'olot o de vic.blavaLa Garrotxa03/10/120set vetes del número 40és una 40 just ( un 39 també pot anar bé ). Estan pràcticament noves.lorenapgBarcelona ciutat - Gòtic03/10/120llibres francés de l'Escola oficial d'idiomes de primer, segon i tercer. lorenapgBarcelona ciutat - Gòtic03/10/124Regalo pantalla de portatil DellTiene un golpe con lo que la imagen se ve distorsionada. La regalo por si alguna persona de la informática la puede reutilizar para algo. No tengo ni idea de si es posible.
Escribir a palapalitapala85 a hotmail.com
paulasBarcelona ciutat - Les Corts01/10/120Bossa d'aigua infantilÉs petita (per a nens)però està per estrenar!Patsos01/10/120

Més:
http://intercanvis.net/Ofertes

Afegeix Oferta:
http://intercanvis.net/tracker2&cookietab=2

4.  Intercanvi de Coneixements
Les XIC's són Xarxes d'Intercanvis de Coneixements. Clica als enllaços de sota per veure informació d'algunes d'elles.
Si en saps de més xarxes d'intercanvi de coneixements, posa-les a http://intercanvis.net/xics : pots editar la pàgina o afegir-ne pàgines noves filles a la de "xics" (mira el Ajuda per saber com afegir pàgines noves).

XIC Can Cuiàs (Montcada i Reixac)
XIC Castelldefels
XIC Collblanc La Torrassa (L'H)
XIC Girona
XIC Gràcia
XIC Connecta Francesc Candel
XIC La Ribera (Montcada i Reixac)
XIC Llera del Ter
XIC Manlleu
XIC Nou Barris
XIC Raval
XIC Sabadell
XIC Sant Feliu de Llobregat
XIC Xarxantoni

5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
Ítems trobats: 74NomCognomsUsuariXarxa d'Intercanvi més properaComentarisCreadaComseduardestradaeduardBarcelona ciutat - Carmel31/10/120victorroures humanesvictor81Barcelona ciutat - Vallvidrera30/10/120ElisabetSort RodéslililiBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa29/10/120helenamontero florenzahelenaflorAbrera29/10/120MarielViñals KostersMarielBarcelona ciutat - Gràcia29/10/120carlusamalrichcarlusGirona ciutat - Les DevesesCanvi deshumidificador com nou (600 W) per estufa de buta en molt bones condicions.29/10/120NuriaAlcodorirosquilletaAltres.28/10/120AnnaCaroanitasIgualada28/10/120FabiàPla C.fabiapcBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa28/10/120IsaLMAsialTerrassa28/10/120CrisL.Q.crispetaBarcelona ciutat - Verneda-Sant Martí26/10/120CrisL.Q.crispaBarcelona ciutat - Verneda-Sant Martí26/10/120XAVIERSOLERXAVI9999Barcelona ciutat - Sarrià26/10/120CucadesiocucadesioLa Costa del Montseny25/10/120SusannaLlaona SintesarilayBarcelona ciutat - Sants25/10/120jesusgarcia hernandezJesus GBarcelona ciutat - Ravalgracias.25/10/120helenaflorenzahelenabritosGranollers24/10/120carmenperrottaUlisseBarcelona ciutat - Eixample (Dreta)24/10/120beatricestellabeatriceCardedeum'agrada aquest tipo de xarxa24/10/120MonicaRuiz GarciaDeviBarcelona ciutat - Nou Barris23/10/120helenavidalyanaSant Esteve de Palautordera23/10/120mariavidal agullómarakiCardedeuvisca l'intercanvi!!23/10/120VíctorMontesLa-IdeaAltreshttp://laidea.agriculturaecologica.euhttp://cusamaco.eu

http://agriculturaecologica.euhttp://facebook.com/laidea

http://facebook.com/revista.laideahttp://twitter.com/laidea

http://twitter.com/cusamacohttp://cooperativasintegraleson.net
22/10/120davidsandovalametllencSolsonès22/10/120AlbertAcónalaconpiBarcelona ciutat - Sant Andreu21/10/120MarcosVillaMarcosSant Joan Despí20/10/120AntonioPerea NuñezAntonio SantakoBadalona20/10/120mikelmikelmikel57Lleida ciutat20/10/120Maria JoséOrobitg i Dellaall-that-jazzAbrera19/10/120MontseMarti YnglèsmontsemBarcelona ciutat - Horta-Guinardó19/10/120PaulinaNegrón DíaCerealmixBarcelona ciutat - Gràcia18/10/120NURIATADEO COLLADOnuritacoSant Feliu de Llobregat18/10/120JoanBallart PrunelljoanballartBarcelona ciutat - Sants18/10/120AngelaDiaz HermidaAngela DiazBarcelona ciutat - Gràcia16/10/120EugeniaCentomoUxi.centoBarcelona ciutat - Raval16/10/120SheilaWondersSheilaBarcelona ciutat - Raval16/10/120xavipicartxavipikiBarcelona ciutat - Gràcia16/10/120FrankAlonso Paillisséalonsopai79Barcelona ciutat - Poblenou15/10/120FrankAlonsoalonsopaiBarcelona ciutat - Poblenou15/10/120TeresaRion BlanchTereBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)15/10/120CristianCocconicricocBarcelona ciutat - Sant Andreu15/10/120AnnaAccensi AlemanyAnnaAcAlBarcelona ciutat - GràciaM'encanta cuinar15/10/120nuriabarguesnuria bsAbrera15/10/120nuriasantacreu gracianurisantaManresa13/10/120LeniCruzateleni_cruzateMataró13/10/120NarcísCoromina VidalSisuVilafranca del PenedèsAutogestió al poder11/10/120Silvia AlbertSilviaaBarcelona ciutat - Sant Andreu11/10/120MiriamBodi BlancoMirBarcelona ciutat - Casc AnticTinc dos bicis y m,agradaria que algú me le´s pugués reparar.
A canvi tinc una enciclopedia totalment nova. També tinc cafetera eléctrica, escalfador dáigua..
11/10/120AssunDomenech Rialpassun1979Vilafranca del Penedès11/10/120MARIAVILA MASSAGUEMAIDOSBarcelona ciutat - Sants10/10/120NataliaGiner LahozNatalia Abrera10/10/120JoseAlvarezjosearuaBarcelona ciutat - Gràcia10/10/120ArnauCristóbalEllandeBarcelona ciutat - Sant Andreu09/10/120laurocorredoira corredoiralauroAltresparticipé en Espai de Trobada Intercanvis (2012)como BDT La sagrera Es Mou09/10/120MinervaSabásMinervaBarcelona ciutat - Gràcia09/10/120coralfarrés i jubanycoralCardedeu09/10/120Paola VanegasnikitaBarcelona ciutat - Sants09/10/120xavierpedreño pxavierpocapenaCardedeu08/10/120EstelaBayarriestelabayBarcelona ciutat - Gràcia07/10/120Anna BonetannabonetBarcelona ciutat - Barceloneta06/10/120RafaBarragánrafapaskualSabadell06/10/120evasalmoral martiesmBaix Empordà05/10/120NúriaBorrellnubogiSant Feliu de Llobregat05/10/120DàmirMunivrana PratDamirAltrescanvio coses bones, no morralla04/10/120JordiPuigdevall NoguerjorieliAlt Empordà03/10/120SilviaFerrarisilviaeviktorBarcelona ciutat - Gràcia03/10/120XavierJiménezutopoGranollers03/10/120mariamartin sistacmarieteBarcelona ciutat - Carmel03/10/120peretorrents barrislasagreraesmouBarcelona ciutat - Sant AndreuBarri de La Sagrera.-La nostra Associacio "LaSagrera es mou" volem estar presents a la web /xarxa del mercant d'intercanvis.03/10/120ericpgarrigakanaimaRipollet02/10/120jorgelinarasmussenjorCardedeuMuy buena idea!!!02/10/120SergiySmatSergiyBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)Soy profesional de reformas.02/10/120ElisaFernández RecioelisafrBarcelona ciutat - Horta-Guinardó02/10/120Thaismartinez baigesThais Martinez BaigesBarcelona ciutat - Horta-Guinardóm,agradaria fer intercanvi d´alguna persona que sigui professor/a d´alemany i jo que sóc perruquera i estheticiene per arribar a un acord i fer intercanvi de treballs, grácies.01/10/120

Més:
http://intercanvis.net/users

6.  Enllaços
 Xarxes: http://intercanvis.net/Xarxes
 Vídeos: http://intercanvis.net/Altres
 Tutorial d'ús: http://intercanvis.net/demo.htm
 Com funciona: http://intercanvis.net/Funcionament
 Com participar: http://intercanvis.net/Com+participar
 Coordinació entre Xarxes: http://intercanvis.net/InterXarxes
 Col·labora amb una donació econòmica: http://intercanvis.net/Donacions
 (en moneda social ó Euros)

7.  Com apuntar-se al butlletí
No estàs subscrit a aquest butlletí encara i te l'ha passat alguna altra persona?

Pots subscriure't tu mateix/a a:
(siguis una persona registrada a intercanvis.net o no)

http://intercanvis.net/newsletter1

8.  Qui som
Una colla de persones de diferents llocs de Catalunya ens hem estat trobant en persona des de la tardor de 2009 cada tres mesos per parlar de quines coses volem i podem fer conjuntament per millorar la comunicació i coordinació entre les diferents Xarxes d'Intercanvi d'àmbit català (trobades "InterXarxes").

A les reunions va sortir repetides vegades l'interès de poder disposar d'un butlletí comú a tothom (a part de possibles butlletins per xarxes locals), amb un recull de publicacions, reflexions i/o notícies relacionades que algú vulgui difondre o compartir (quan n'hi hagi) amb la gent de les altres xarxes, així com la informació breu de les darreres ofertes i demandes de cada xarxa publicades a intercanvis.net, el propers esdeveniments relacionats publicats a l'agenda comú (mercats, reunions, ...), etc.

Aquest butlletí s'envia mensualment, i és obert a les teves aportacions/propostes. El que afegeixis a l'agenda, o a la base de dades d'ofertes i demandes, podrà ser inclòs automàticament en el resum mostrat en el següent butlletí. I de les publicacions es preveu fer una selecció de les més adequades, si s'escau, per al butlletí general.

Per últim, si vols participar en la moderació i disseny de tot plegat, vine a les trobades "InterXarxes" a dir la teva! (per cert, les reunions amb algo de "teca" per compartir són més entretingudes)

http://intercanvis.net/InterXarxes

Butlletí enviat en nom de l'equip de coordinació entre Xarxes d'intercanvi dels Països Catalans ("InterXarxes")
info a intercanvis.net  Un altre món és possible ;-)

--
Pots desubscriure't d'aquest butlletí seguint aquest enllaç: