[Interxarxes] Hola!

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
diu maig 13 12:29:11 CEST 2012

Carolina, sembla que no us funciona la web:
http://xarxaintercanvi.entitatscastelldefels.cat

Pots penjar tu mateixa una copia del document que dius (com a proposta
sobre la qual treballar també) a la pàgina de Suggeriments?
http://intercanvis.net/Suggeriments

Per mi, encantat de que això sigui un punt important de l'ordre del dia de
la propera trobada. Ens convideu de nou a fer la propera Trobada
d'InterXarxes a Castelldefels? (dic jo, si no hi havia alternatives ja
proposades, que ara no hi caic)

I si heu canviat la vostra adreça d'internet de la vostra web, podeu
actualitzar l'adreça a la vostra pàgina al directori de xarxes?:
http://intercanvis.net/Castelldefels

I si et perds en com canviar alguna de les dues pàgines, passa'm el
document com a adjunt d'un correu-e (o l'adreça nova, si n'hi ha) i ja ho
actualitzo jo.

Espero notícies! :-)

Xavi