[Interxarxes] (sense assumpte)

Reyes Hernández reyesh2009 a hotmail.com
diu mar 18 19:41:57 CET 2012

Completamente de acuerdo con Topo.N-1 es una herramienta excelente para el trabajo colaborativo que ofrece todas las opciones (blog, hilos de debate, área de subida de ficheros, wiki, posibilidad de crear subgrupos por tareas, etc. etc.) pero a pesar de la cantidad de personas registradas, todavía no se ha extendido mucho su uso anque ya hay colectivos que lo están utilizando y compartiendo recursos.Si tens la interfície en català el missatge de benvinguda és un d'esperança i ànims per continuar endavant: "Quan surts per fer el viatge cap a Ítaca, has de pregar que el camí sigui llarg, ple d'aventures i ple de coneixença."No us oblideu del tema Fòrum Social i digueu la vostra sobre les propostes que han sorgit!!Una abraçada.Reyes> Subject: Re: [Interxarxes] (sense assumpte)