[Interxarxes] (sense assumpte)

Reyes Hernández reyesh2009 a hotmail.com
diu mar 18 00:52:01 CET 2012

Hola a tothom! Nota: Els meus comptes de hotmail i yahoo han estat piratejades: m'han robat contrassenyes, tots el contactes d'ambdues comptes i a yahoo, a més, totes les carpetes del meu arxiu. I més problemes afegits que he anat descobrint... Paciència! Aquest és l'últim missatge que escric des de hotmail. Demà us faré arribar el nou compte de correu per a què feu el canvi a la llista de distribució. Tema Fòrum Social Català================ 1) Hem de començar a definir la proposta definitiva pel FSC, el termini acaba el proper divendres 23.Les diferents propostes fins el moment les trobeu aquí:http://intercanvis.net/tiki-index.php?page_ref_id=225Comencen les votacions???? És urgent prendre una decisió perquè hauré d'adaptar-la al nou formulari que han editat. 2) Hauríem d'anar definint qui presentarà cada taller. La meva proposta és que siguin dues persones, una d'una xarxa consolidada i una altra d'una xarxa que estigui començant, i si pot ser que no siguin totes de Barna-City. Potser així serà més fàcil obrir el debat... Ho debatim al mateix wiki? http://intercanvis.net/tiki-index.php?page_ref_id=225 3) Recursos: Entenc que només necessitem un micròfon i un equip de projecció pels documentals (i personal de suport si s'escau). Me n'oblido d'alguna cosa important que hem de demanar a l'organització? 4) Una pregunta: ¿Totes les xarxes del directori d'intercanvis.net estan vives? Ho dic per començar a preparar un mapa on es vegin les zones cobertes i no cobertes. 5) ¿Podem aportar espais per acollir activitats o tallers des del 25 de març al 4 de maig? Les han definit així: Entre 10 i 20 sales per a unes 20-50 persones (pels tallers)Entre 6 i 9 sales per a 100-200 persones (per assemblees d’eixos)Una sala per a unes 1000 persones (per assemblea general final  segons aquest calendari:
Del 25 de marc al 4 de maigEls participants es reuniran en assemblees, emmarcades en els diferents eixos que sorgeixin, per anar presentant i prioritzant les propostes presentades.Les activitats es faran en diferents indrets i també per internet.Aquestes setmanes es convocaran assemblees sobre cadascun dels eixos temàtics, per compartir les propostes presentades, segons els tipus i àmbit de les propostes. L’assemblea de cada eix temàtic la coordinarà el conjunt d’entitats més interessades i acorden/publiquen dia, llocs i horaris de l’assemblea. (no sols a Barcelona)Acordar espais65 i 6 de maigAssemblea general del FSCat 2012 per posar en comú les propostes amb més suport i fer el llançament de les diferents iniciatives i accions; Decisió de com continuar el procés.Concreció / suport a possibles accions pels dies d’acció global del 12 i el 15 de maig.
 Si teniu algun espai, data i horari disponibles passeu-me la info que la faré arribar als organitzadors. Em sembla que de moment, res més. Esperant notícies... Una abraçada.Reyes de Castelldefels