[Interxarxes] Tertúlia Catalunya radio

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dll ago 27 17:18:11 CEST 2012

Holaaaaa:

http:// www.catradio.cat/audio/659223/El-suplement-destiu---2a-hora
<http://www.catradio.cat/audio/659223/El-suplement-destiu---2a-hora>
Minut 25 al 49 (aprox.).

Espero que serveixi i que s'entengués (tot i que l'Adam Martín, el
director del programa, em digués que quan vaig fer referència a les
monedes socials, al final ell no va entendre el tema de la rellevància
sobre si permetre la fuga de capital d'una xarxa cap a altres o no)!

I vau rebre publicitat explicita Xaingra, Mieres, Gavà, Castelldefels, i
Vilanova i la Geltrú :-)

(a part de "Barcelona actua")

Una abraçada

Xavi