[Interxarxes] Tertúlia Catalunya radio

Pedro pederindi a gmail.com
dim ago 21 10:40:21 CEST 2012

Segur que estaràs atent a com queda la gravació, passa per aquí el link
quan el sàpigues perquè poguem escoltar-la.
Ja que també seria interessant fer una valoració.
Evidentment que va orientada a millorar de cara al futur, i no de
"criticar" el què hagis fet.

Gràcies per la feina
Pedro

2012/8/21 Xavier de Pedro <xavi a confluencia.net>

> Ok, veig que no hi ha més opinions.
> Doncs li responc a aquesta dona que hi aniré (faré el que pugui al debat).
> Salutacions estiuenques-amb-onada-de-calor :-)
> Xavi

Por favor, evite enviarme documentos adjuntos en formato Word o PowerPoint.
Vea http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html
Utilice herramientas libres como
https://www.libreoffice.org/download/
http://www.abisource.com/download/