[Interxarxes] Fwd: TERTULIA CATALUNYA RADIO

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dis ago 18 09:52:17 CEST 2012

Hola Reyes i Pedro:

Doncs no sé què fer: veig els pros i contres de cadascuna de les dues
opcions.

Més opinons d'altres?
(per saber millor què fer ja no tant a nivell pesonal sinó a nivell
d'InterXarxes)

Xavi

Al 13/08/12 21:02, En/na Pedro ha escrit: