[Interxarxes] Fwd: TERTULIA CATALUNYA RADIO

Pedro pederindi a gmail.com
dll ago 13 21:02:57 CEST 2012

Intervenció molt interessant Reyes, no la he pogut llegir sencera però
em sembla per on vas.

Però si t'hi fixes, has parlat del discurs de l'Ada Colau, podria
haver decidit no presentar-se a un premi d'un diari al servei del
poder: el periódico (com tants d'altres). Però aquest fet, va servir
de denúncia, i molta gent es va enterar.

Trobo interessant que Xavier hi vagi, i si pot, sigui una mica
inoportú a l'entrevista. Donat el tema a parlar serà fàcil; ràpidament
sortiran "altres plataformes que donen suport al servei: 15m, aturem
eurovegues, moviment software lliure, etc."

M'explico: si no va ni ell ni cap d'intercanvis.net, es cancel·la el
programa o el trosset aquest i es posen 30min musicals i ningú
s'entera de res

Mal que ens pesi, molta gent encara no ha sortit de casa, i segueix
creient que el què passa a fora s'ho diu la ràdio, la televisió i els
diaris.

Així doncs, és un esforç a assumir, informar i ser crítics, en aquells
moments que ens és tan difícil.

Poso per cas, en l'entrevista de ABC punto ràdio a Sanchez Gordillo
pel tema de l'expropiació dels supermercats. Podria haver-se negat?
Sí, però l'entrevistador no hauria quedat en evidència.
aquí ho podeu escoltar:
http://www.abc.es/radio/podcast/20120807/hablamos-alcalde-asaltado-supermercados-para-62411.html

aquí teniu més info:
http://astap.1066054.n5.nabble.com/Sobre-l-expropiacio-d-aliments-als-supermercats-andalusos-Sanchez-Gordillo-i-IU-td26.html

amb això no vull dir que Catalunya Ràdio is not ABC, també són uns
cabrons, heu vist quina entrevista li van fer a Vincenç Navarro?
http://www.publico.es/televisionygente/395338/manel-fuentes-se-disculpa-por-la-entrevista-realizada-a-vicenc-navarro