[Interxarxes] 1r Esborrany Presentació Proposta Fòrum Social Català

Mª Reyes Hernández mreyes.hrnndz a gmail.com
dij abr 12 00:32:13 CEST 2012

Gràcies, Xavi.

Tant el temps d'exposició (=5 min) com el nombre de diapos estan limitats.

Només he mantingut en color groc les preguntes que planteja el Fòrum.
Altres parts del text les he passat a color negre o blau.

He afegit al final el correu-e que m'havia passat per alt.

Proposta: Que s'ho revisi la persona que hagi de fer la presentació i, si
ho creu convenient, s'adapta al seu criteri d'acord amb el temps
d'exposició. Jo he mirat de resumir els punts principals i, tens raó,
resulta una mica densa, ja m'en vaig adonar però vaig pensar que tenim
temps per retallar info no tant rellevant.

PD No podré anar a la reunió de dissabte. M'he ofert com a voluntària a
totes les jornades, entre una cosa i l'altra m'he implicat molt
personalment amb la gent de l'organització i no van precisament sobrats de
recursos...

Una abraçada.

Reyes
Castelldefels

El 11 d’abril de 2012 21:59, Xavier de Pedro <xavi a confluencia.net> ha
escrit: