[Interxarxes] 1r Esborrany Presentació Proposta Fòrum Social Català

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic abr 11 22:59:51 CEST 2012

Hola Reyes:

Enhorabona per l'esborrany, pinta molt bé!

Jo només retocaria el contrast, canviant el color groc per qualsevol
altre que sigui més fosc (per a que tingui més contrast respecte el fons
clar), i si no hi ha límit de diapositives, esponjar-les una mica
(potser hi ha massa text per diapositiva? opinió personal, discutible,
evidentment). Bé, que s'ho posi com trobi més còmode la persona que
pugui explicar-ho.

Crec recordar que havies dit que eren pocs minuts l'exposició de la
proposta (entenc que sobren diapos i text per a encabir-ho en menys de
10 minuts)

Però be, enhorabona per tot el contingut posat, proposta de taller, etc.

Una abraçada

Xavi

P.D: Ens veiem dissabte.

Al 09/04/12 21:20, En/na Mª Reyes Hernández ha escrit: