[Interxarxes] donacions

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
div abr 6 20:37:40 CEST 2012

Hola,

Molt bé que ja aviat podem disposar d'una via ràpida per fer donacions
per l'allotjament de la web http://intercanvis.net i d'altres despeses
en el marc d'Interxarxes. Em sembla ok. posar com a objectiu a
aconseguir: 300,00 euros.

Xavi, la teva transferència directa a la compte de Triodos, posant:
"Xavier Latorre, Interxarxes" ha arribat correctament:

19/03/2012 Xavi de Pedro: 10,00 euros.

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi