[Interxarxes] donacions

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
div abr 6 17:40:35 CEST 2012

Hola:

Gràcies a la col·laborció del Sergi, Xavi Latorre, Claudia Malca i jo
mateix, hem preparat un esborrany de pàgina per a informar que es poden
fer donacions per pagar les despesses comuns, etc., en la línia del que
vam parlar a la darrera trobada d'interxarxes.  Ho podeu veure a:

http://intercanvis.net/Donacions

Permet fer donacions via Paypal o via transferència bancària a Triodos.
Encara no ho fem públic fins que no ho retoquem per a que quedi com ens
agradi més.

Xavi, pots confirmar quin nom s'ha de posar com a titular del compte al
que fer el donatiu? Vaig fer un de proves al compte de Triodos fa
setmanes (com a titular vaig posar quelcom com "Xavier Latorre,
Interxarxes"), però no sé si va arribar bé.

Al widget  de paypal he posat com a objectiu inicial  300 euros (240 EUR
del cost anual del servidor, més alguns més per a tríptics, cartells o
targes que es va parlar que podrien fer).

Bé, opinions?