[Interxarxes] Proposta des de decreixement-15M i nova proposta Trobada Interxarxes

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dll oct 31 20:45:14 CET 2011

Boníssima la idea!

Ho reenvio a la gent de la Marina...

Per mi endavant, per tal de poder anunciar-ho amb temps... Aquest vespre
surt el proper butlletí mensual... miraré de posar 4 ratlles sobre
aquesta possibilitat en una publicació nova a intercanvis.net, per a que
se'n faci difusió en aquest proper butlletí...

Xavi

Al 30/10/11 15:37, En/na Xarxa d´intercanvi de Castelldefels ha escrit: