[Interxarxes] Proposta des de decreixement-15M i nova proposta Trobada Interxarxes

Xarxa d´intercanvi de Castelldefels xarxacastell a gmail.com
diu oct 30 15:37:53 CET 2011

A nosaltres, els de Castelldefels ens agrada molt aquesta idea.
Segur que algú de la nostra xarxa participarà.
Estem en contacte.
Salutacions
Pablo

Nuestra Web:   http://xarxaintercanvi.entitatscastelldefels.cat