[Interxarxes] Estudi ESADE sobre innovació social

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dis oct 29 13:37:04 CEST 2011

Hola Mariona :-)

Ara no recordo els punts de l'ordre del dia de la propera reunió, però
si el que proposes (per ser operatius) es que s'inclogui un punt a
l'ordre del dia per plantejar alguna proposta, endavant, diria jo. Em
penso que ho estaven gestionant el Xavi (Latorre) i la Claùdia, així que
parla amb ells per fer una proposta d'ordre del dia on hi hagi cabuda
per totes les iniciatives que surtin. I si algun punt no dona temps en
una reunió, doncs es posposa per a la següent (dic jo).

Salut

Xavi (de Pedro)

Al 29/10/11 12:58, En/na marietasdeamor marietasdeamor ha escrit: