[Interxarxes] Important: Propera reunió?

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
diu oct 16 23:27:46 CEST 2011

Hola Xavi:

Gracies pel missatge. Trobo molt bona idea de fer una altra trobada
presencial.

Ja he posat al doodle que has fet, Clàudia, que a mi em va bé (a priori)
qualsevol dels tres dies.

En quant tinguem data fixa, ho podem anunciar en el proper butlletí
mensual que s'envia a 1200+ persones, per si d'alguna de les noves
xarxes s'anima a apuntar-se, etc.

Una abraçada

Xavi

Al 11/10/11 20:08, En/na XAVIER LATORRE TAPIS ha escrit: