[Interxarxes] Important: Propera reunió?

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
dim oct 11 20:08:16 CEST 2011

Hola amics i amigues d'Interxarxes,

Avui, parlant amb la Clàudia, de Xaingra, veiem que seria interessant
tenir una Trobada presencial entre les diferents Xarxes d'Intercanvis
que seguim pensant que és important aquest espai de trobada i
coordinació entre les diferents Xarxes d'Intercanvis de Catalunya.

La última reunió / Trobada va ser a Castelldefels.

Penso que estan havent novetats, tant en les millores i ús de la web
http://intercanvis.net , com en la dinamització de noves Xarxes
d'Intercanvis, el paper d'algunes Assemblees de barri, com la de
Poble-sec, que ha integrat Trocasec com a Comissió Trocasec de
l'Assemblea de barri de Poble-sec:

http://assembleapoblesec.wordpress.com/comissions/trocasec/

i continuar reflexionant sobre possibles eines per millorar les
possibilitats d'intercanvis (sense diners) de tot tipus.

Decidim una data de la propera Trobada?

Possibles dates:

- Dissabte 12 de novembre: 1 vot
- Dissabte 19 de novembre: 1 vot
- Dissabte 26 de novembre: 1 vot

Lloc:

- Puc preguntar si la gent de Trocasec, ara en una fase molt activa,
ens poden acullir.

- Altres alternatives?

Dinamitzador/es d'aquesta Trobada?

- Jo em puc comprometre, però amb el suport d'alguna altre persona /
Xarxa d'Intercanvis.

Ja direu.

Però penso que encara que estem tots molt liats en les nostres pròpies
Xarxes d'Intercanvi, val la pena tenir cura d'aquest espai de Trobada
i de coordinació, no?

Una abraçada,

Xavi, de Trocantoni i fill adoptiu de Trocasec