[Interxarxes] Acta dia sense compres

Clàudia Manyà claudiamanya a gmail.com
dij nov 10 08:41:19 CET 2011

Hola interxarxeros/es,

Dimarts vem fer la reunió preparatòria dels actes del Dia sense compres i el
mercat d’intercanvi a Catalunya. Adjunto acta.

Coses pendents:

-         Algú s’ofereix per fer una xerrada sobre com muntar una fira
d’intercanvi? Jo la nit abans tinc una celebració i no puc assegurar el meu
estat..

-         Caldria actualitzar la info de contacte de les xarxes, per poder
fer el mapa. El mapa intentaran fer-lo des de la comi decreixement. Tothom
hauria de revisar les seves dades!

-         Taules: cadascú es portarà la seva però en calen algunes per la
carpa d’informació i per gent que ho necessiti més. Hi ha l’opció de
guardar-les uns dies abans al local Nova de la cooperativa integral. Jo he
ofert les taules de Xaingra, però les de Trocasec/trocantoni estan molt
millor! Com ho veieu?

-         Fem difusió a les nostres xarxes ja!

Doncs ja direu...

Clàudia