[Interxarxes] Fwd: Re: Estudi ESADE sobre innovació social

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dic nov 9 00:42:31 CET 2011

Hola a tothom:

La gent d'ESADE voldria poder parlar amb gent de diferents xarxes
d'intercanvi aquestes setmanes durant novembre. Sembla que reunir-se amb
ells a partir de finals de novembre seria massa tard per a ells.

Jo em vaig oferir a títol individual com a molt d'hora aquest proper
divendres cap a les 18h a prop de Plaça Catalunya de Barcelona (els diré
al Zurich a les 18h).
Si algú altre pot i es vola puntar, fantàstic. Si no, que cadascú que
els vulgui ajudar que es posi en contacte amb ells directament (a mi em
falten hores per poder coordinar tot plegat). Com a molt, ja treure una
estona aquest divendres per poder parlar amb ells de la meva minima
experiència a la Xarxa de la Marina, i de les motivacions que ens van
portar a fer intercanvis.net el seu dia, i el que vam parlar l'any
passat en les reunions d'interxarxes sobre la web aquesta, etc.

Reenvio còpia del seu missatge a sota.

Fins aviat

Xavi