[Interxarxes] RV: Mercat d´intercanvi 19 Nov

Clàudia Manyà claudiamanya a gmail.com
dim nov 1 00:51:39 CET 2011

Reenvio per a que ho pugui llegir tothom... salutacions Pablo!

  _____

De: Xarxa d´intercanvi de Castelldefels [mailto:xarxacastell a gmail.com]
Enviat: dimarts, 1 / novembre / 2011 00:44
Per a: Clàudia Manyà
Tema: Mercat d´intercanvi 19 Nov

En principi, els de Castelldefels hem pensat que tindrem mes participació si
montem un mercat d´intercanvi en una plaça del nostre poble per celebrar el
dia sense comprar.

Aixo no vol dir que algun xarxero nostre us faci una visita en dia tan
señalado.

Salutacions

Pablo