[Interxarxes] Trobada Interxarxes ds 19 febrer Castelldefels

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
dis feb 5 18:14:40 CET 2011

Ok, Xavi.

Proposo també si es pot informar com està el tema de la tresoreria
d'Interxarxes.
Per la resta, ok a tot!
Una abraçada i fins aviat
Xavi

Al 05/02/11 17:25, En/na XAVIER LATORRE TAPIS ha escrit: