[Interxarxes] Trobada Interxarxes ds 19 febrer Castelldefels

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
dis feb 5 17:25:36 CET 2011

Hola Carolina, i amics i amigues de la Xarxa d'Intercanvis de Castelldefels,

La Trobada del dissabte 19 de febrer a Castelldefels, és a les 11 h?

Ens podríeu facilitar algun mapa de com anar des de l'estació de
Castelldefels Renfe, i en quina estació hem de baixar (ja que hi ha la
de Castelldefels, i una altre de Platja-Castelldefels, no?)

Ara fa poc he parlat amb el Rafa, de la XIC Nou Barris, i m'ha
confirmat que també vindrà.

Anem concretant la proposta d'ordre del dia?

1. Compartir les experiències de les Xarxes d'Intercanvis de
Coneixements i com ens enfortim

a). Analitzar / revisar l'apartat sobre XIC's del butlletí, i potser
es podria informar dels diferents tallers que es fan en el següent mes
a les diferents xarxes.

b). Altres temes?

2. Aspectes de funcionament / coordinació / enfortiment d'Interxarxes

a). Escollir logo per la web http://intercanvis.net/Logo

b). Valoració / revisió del sistema d'enviament del butlletí general
de les xarxes d'intercanvi

c). Informar breument de com fer-se butlletins locals per a cada xarxa
agafant part de la informació global si es vol, més el que vulgui
cadascú específic per la seva xarxa.

d). Altres temes?

Es podria convidar a alguna gent vinculada a propostes d'Universitats
Lliures, que penso que tenen molts aspectes en comú a la nostra
proposta d'Intercanvis de Coneixements? Jo puc contactar i
convidar-les, si us sembla adient, a la gent de la Rimaia Universitat
Lliure.

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi, de Trocantoni