[Interxarxes] ajudar a gestionar les propostes de noves publicacions (article submissions)

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
div des 16 09:16:24 CET 2011

Hola "interxarxers": :-)

Algú dels que ja sabeu com va la web pot fer un cop de mà escrivint a
aquesta persona CINTA (veieu còpia del missatge a sota) a través
d'intercanvis.net per explicar-li que les ofertes i demandes les posi a
l'apartat corresponent d'ofertes i demandes, respectivament, i no com a
proposta de publicació?

Prefereixo invertir el meu temps explicant-ho de nou per llista, ni que
sigui, per que altres aprenguem el procediment i puguem ajudar a altres
usuaris novells més endavant, que continuar escrivint jo a tothom que es
cola.
Cal:
1) Entrar a http://intercanvis.net com a usuari (fer login)
2) Clicar al requadre de la columna dreta de "Missatges":
http://intercanvis.net/messu-mailbox.php
3) Clicar a Redacta: http://intercanvis.net/messu-compose.php
4) Posar CINTA en el cap de "A:", i escriure a aquesta usuària com si
fos un correu-e (tema, contingut del missatge, "Envia").
5) Anar a les propostes d'enviament de noves publicacions
("col·laboracions" d'articles, diu a la web:
http://intercanvis.net/tiki-list_submissions.php ) i esborrar les que no
corresponguin com a publicacions.

Cal esborrar només al final, per si resulta que la persona vol recuperar
la informació que havia posat i no la té a mà, etc. (jo els posava la
informació de les seves propostes de publicacions en el correu que els
enviava per avisar-los que ho posessin al lloc corresponent).

Recordar-los que les Ofertes van a:
http://intercanvis.net/Ofertes
(hi ha un enllaç per a posar-ne una de nova)

Demandes a:
http://intercanvis.net/Demandes

I esdeveniments del calendari, a:
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php

SI algú vol fer un cop de mà, i no té permisos a la web per ajudar a
moderar les propostes de noves publicacions (no pot veure aquesta
pàgina: http://intercanvis.net/tiki-list_submissions.php ) , que ho
digui i li donem permisos.
Quants més ajudem a gestionar la web comú, millor per a tothom! (més
sostenible es farà tot plegat evitant colls d'ampolla organitzatius)

Una abraçada

Xavi

Ho dic per que com cada cop hi ha més usuaris (fins ara no us
assabentàveu, crec, per que aquesta mena de missatges quedaven pendents
de moderació a la llista, i els cancel·lava), doncs la cosa no és
sostenible si massa coses depenen només de mi... i com més flueixi el
coneixement de com fer les coses millor per a tots plegats! (algú va
parlar de l'empoderament de les comunitats, a la darrera trobada
interxarxes, no? :-) )

Una abraçada

Xavi

Al 13/12/11 11:20, En/na