[Interxarxes] Oscar/programa infantil "Al pot petit"

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
div des 16 08:31:15 CET 2011

Hola Oscar:

Sona bé això del vostre programa i iniciativa! :-)

Ho reenvio a la llista d'InterXarxes, on hi ha gent d'altres xarxes
d'Intercanvi d'arreu, i a la del meu barri de Barcelona (Trocamarina)

El calendari d'esdeveniments propers el podeu consultar vosaltres
mateixos directament a la portada de:

http://intercanvis.net

o a la url específica de l'agenda comú en format de llista per a Gener
de 2012 a:
http://intercanvis.net/tiki-calendar.php?viewlist=list&todate=1326668400
<http://intercanvis.net/tiki-calendar.php?viewlist=list&todate=1326668400>

M'imagino que t'escriurà algú en breu.
Clàudia, ho pots reenviar també a la llista de Xaingra també?

Salut i fins aviat!

Xavi

Al 12/12/11 12:54, En/na oscar sanz hernandez ha escrit: