[Interxarxes] Exemple d'Intercanvis.net al projecte Ciutadania4.0

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
div abr 15 10:14:09 CEST 2011

Hola,

Per la meva part, penso que si ens fan difusió sense cap cost, i això
no ens limita óbviament el nostre treball, benvingut sigui arribar a
més gent.

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi