[Interxarxes] Fwd: Exemple d'Intercanvis.net al projecte Ciutadania4.0

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
diu abr 10 13:43:43 CEST 2011

Hola a tothom:

M'han escrit per demanar la nostra opinió sobre que el fet que posin la
web de intercanvis.net com a exemple d'iniciativa ciutadana que fa "un
ús crític i intensiu de les TIC en el marc de la societat catalana", en
una nova plataforma web del projecte Ciutadania 4.0.

A mi tot això de ciutadania 4.0 em ve nou, però bé, em sembla perfecte
que es faci difusió de franc de la iniciativa que estem promovent la
gent d'InterXarxes...

Opinions?

Espero comentaris abans de respondre-li res, per que la resposta pugui
ser consensuada abans... (més enllà de la meva opinió personal)

Xavi

P.D: Sota copio el correu que m'han enviat (que de fet es com si hagués
anat adreçat a la llista directament), i poso una captura de pantalla
del que diuen a la seva web sobre intercanvis.net, InterXarxes, etc. (i
us fan difusió de franc a la gent de Xaingra, per que el vostre article
estava en portada quan van fer la seva captura de pantalla! :-).