[Interxarxes] Propera trobada ds 2 d'octubre Vilanova i la Geltrú

Albert Ferrer ferrer.fm a gmail.com
dis set 25 11:00:50 CEST 2010

Hola Mics i amigues d´interxarxes,des de Tiana *no* podrem assistir aquest
dissabte a la reunió,ja que tenim fira diumenge i un problema  personal el
dissabte.
Si es canvia de dia,genial,sinó ja ens explicareu.
Ptons

Albert

El 24 de setembre de 2010 21:37, XAVIER LATORRE TAPIS <xlatorre at ub.edu> ha
escrit: