[Interxarxes] Propera trobada ds 2 d'octubre Vilanova i la Geltrú

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
div set 24 21:37:06 CEST 2010

Hola de nou,

Ja queda menys dies per la propera reunió de coordinació Interxarxes.

Penso que seria bó:

1. Confirmar si es manté el dissabte 2 d'octubre a Vilanova i la
Geltrú, en funció del quorum de persones / Xarxes d'Intercanvi que
podem anar-hi. Des de trocantoni ok. aquest dia. Però si veiem que el
quorum pot ser de molt poques Xarxes d'Intercanvi, som flexibles a
trobar una altre data.

2. Pendent rebre l'acta de la última reunió d'Interxarxes.

3. Helen, ja ens diràs com anar-hi, no? Gràcies!!

4. Possible proposta d'ordre del dia:

I. Proposta butlletí (pendent esquema per part del Gerard)
II. L'ús, potencialitats i sostenibilitat de la web http://www.intercanvis.net
III. Altres possibles temes a tractar?

I ja sabeu, aquest diumenge, a Sant Antoni, organitzem el XIII Mercat
d'Intercanvi, conjuntament amb la gent de Millor que Nou, que fan una
R-Festa. Per el matí, de 10 a 14 h, a l'Av. Mistral cantonada c/
Calàbria.

Una abraçada,

Xavi

Xavi de Pedro <xavi at confluencia.net> ha escrit: