[Interxarxes] propera trobada

Xavier Meler i Ubeda melonet79 a hotmail.com
dll nov 22 00:17:01 CET 2010

Hola, degut a que el dia 11 de desembre se celebra la FTTM (Fes-T'ho Tu Mateixa) a l'Ateneu Rosa de Foc, organitzat per la Xaingra-X.I.C i com jo faig tb un taller no podré venir aquest dia.

M'afegeixo a l'opció (d)

Així doncs, pregunto jo, què tal fer-ho una tarda?

Proposo que responeu a aquest correu posant el vostre nom si podeu o no
podeu en cadascuna de les següents possibilitats:

(a) dissabte 11 pel matí:

Poden:

No poden: Xavi (dp)

---

(b) dissabte 11 per la tarda:

Poden: Xavi (dp)

No poden:

---

(c) diumenge 12 per la tarda

Poden: Xavi (dp)

No poden:

---

(d) Dissabte 18 per la tarda:

Poden: Xavi (dp)
            Xavi (Melonet) Xaingra-X.I.C

No poden:

---

(e) Diumenge 19 per la tarda:

Poden: Xavi (dp)

No poden:

Bé, a veure si podem concretar en breu la data.