[Interxarxes] propera trobada

Xavi de Pedro xavi a confluencia.net
diu nov 21 23:29:59 CET 2010

Hola:

Doncs em penso que la cosa estava entre varis dies entre l'11-12 i 18-19
de desembre pel matí, però resulta que tots aquests matins hi ha un
mercat d'intercanvi o un altre. O bé mantenir-ho el mateix dia 11 de
desembe al matí com s'havia dit inicialment (jo no puc, però endavant,
ja m'explicaríeu, en cas de que calgui fer-la aquest dia).

Tret del calendari d'intercanvis.net:

2)  	Ds 11/12/10 10:00h
Mercat d'intercanvi de la Sagrada Família
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=158>
3)  	Dg 12/12/10 10:00h
2a Fira d'intercanvi de l'Ecoxarxa de Barcelona
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=179>
4)  	Ds 18/12/10 10:00h
Un altre Nadal és possible! Mercat d'intercanvi de la Barceloneta
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=177>
5)  	Ds 18/12/10 11:00h
5è Mercat d'Intercanvi de la Marina (Zona Franca)
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=178>
6)  	Dg 19/12/10 09:00h
31è Mercat d'intercanvi de Gràcia
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=168>

Així doncs, pregunto jo, què tal fer-ho una tarda?
Proposo que responeu a aquest correu posant el vostre nom si podeu o no
podeu en cadascuna de les següents possibilitats:

(a) dissabte 11 pel matí:
Poden:

No poden: Xavi (dp)

---

(b) dissabte 11 per la tarda:
Poden: Xavi (dp)

No poden:

---

(c) diumenge 12 per la tarda
Poden: Xavi (dp)

No poden:

---

(d) Dissabte 18 per la tarda:
Poden: Xavi (dp)

No poden:

---

(e) Diumenge 19 per la tarda:
Poden: Xavi (dp)

No poden:

Bé, a veure si podem concretar en breu la data.

Xavi

Al 21/11/10 22:35, En/na Clàudia Manyà ha escrit: