[Interxarxes] UNA PREGUNTA

Xavier De Pedro xaviaconfluencia.net
Dij Maig 27 20:22:19 CEST 2010

Hola AFAP ("Xavi", suposo?)

Podem quedar a les 18h a

Adreça:
Unió d'Entitats de la Marina (UELM). Mare de Déu de Port, 363. Entrada pel
Parc de Can Sabater. Barri de la Marina (ex-"Zona Franca"). 08038 Barcelona

Hi ha un mapa-google aquí:
http://entitatsdelamarina.org

o directament aquí:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=es&geocode=&q=mare+de+deu+del+port+363,+barcelona&sll=41.378486,2.166503&sspn=0.008872,0.01929&ie=UTF8&hq=&hnear=Carrer+de+la+Mare+de+D%C3%A9u+de+Port,+363,+08038+Barcelona,+Catalu%C3%B1a,+Espa%C3%B1a&z=16

No hi ha metro, però podeu venir amb qualsevol dels autobusos que surten de
plaça espanya (direccio castelldefels) que passin pel passeig de la zona
franca. El "9" sol ser un dels busos llargs, i que deixa molt aprop. cal
baixar-se a la primera parada passada la Plaça Cerdà. I des dl'allà, seguir
el mapa per arribar al C/Mare de Deu del Port 363, on hi ha l'entrada del
Parc de Can Sabater.

en un missatge fora de llista us passo el meu mòbil (no m'agrada deixar el
mòbil public en llistes que després es poden trobar per google, etc.)

Fins demà.

Xavi

P.D: Ja he deixat 3 ordinadors de sobretaula actualitzats, en català i
funcionant amb wifi, per si agú més s'apunta a alguna hora dels que no
portin portàtil, etc.
El 27 de maig de 2010 16:00, AFAP Sant Feliu <sfafap at hotmail.com> ha escrit: