[Interxarxes] asegurant mercats presencials

marc marcahacklaviva.net
Dij Maig 27 15:18:29 CEST 2010

hola de nou,
estic pensant en la redaccio de un document que es faci signar al
muntataules de mercats de intercanvi per a evitar coses com els pasa als
de lálcudia(vore mes abaix) o sobretot per a casos com este:
http://www.que.es/madrid/noticias/el-mercado-del-trueque-agoniza-a-golpe-de-multas.html

http://www.google.de/search?hl=de&client=firefox-a&hs=WKd&rls=org.mozilla%3Ade%3Aofficial&q=trueque+prosperidad+multa&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

crec que els eixos podrien ser:

-si trobem que vens algo per diners , et llevarem la taula.

-nomes tu eres el responsable de cumplir amb les obligacions fiscals
derivades de la teva activitat en el cas de que es demostri que la teva
activitat te un benefici que no es considera ja intercanvi entre
particulars i que es pasa a considerar com a actvitat comercial subjecta a
obligacions fiscals.

-afirmes que disposes de la legitma propietat privada del que oferixes a
intercanviar.

-afirmes que informes adecuadament als intercanviaries dels posibles
riscos que tinguen els mateixos alhora dusar els objectes intercanviats
(product liability en angles)

-descarregues de responsabilitat als organitzadores per qualsevol
infraccio relacionada amb aquestos punts o altres que puguen ser causa de
denuncia contra els organitzadors degut a la activita en la teva taula.

-els organitzadors ens reservem el dret a deixar en suspens la teva taula
en cas de que dubtem sobre la legitimitat dáquesta respecte a aquestes
normes per a dur a terme adequadament la investigacio pertinent.

-confirmo que he sigut informat adequadament per els organitzadors del
mercat sobre aquestes questions i altres dubtes que mhan pogut quedar
respecte a les mateixes.

-altres punts esmenats mes abaix i daltres que segur moblido.

nota:
aso es nomes un escrit "del tiron" com diuen mes a l,oest. si algu creu
pertinent uniformitzar-ho per atots els mercats, i li apetix mastegarlo al
wiki o a alguna reunio o en este fil o amb algun amic advocat un poc mes,
que.. vaja, que manimo a ajudar a ficarlo mes bonic.

pd:
...no soc malabarista! :)