[Interxarxes] Resum de Interxarxes, Vol 5, Publicació 11

Xavi de Pedro xaviaconfluencia.net
Dme Maig 26 09:37:21 CEST 2010

Hola a tothom:

Claudia, ja et val, com bé dius, arribar i "moldre" ;-)
Bé, ara en sèrio, per no "liar-la" i amb el que ha costat organitzar lo
d'aquest divendres (demà passat!), ho mantenim en peu (serem 6 persones,
2 apuntats, 3 no apuntats, i jo), com a mínim. I si un cas, en busquem
una altra data.
Pregunto si el divendres 4 podria ser també als mateixos locals...
Xavi

P.D: Helen, lo de les noticies, ho pots penjar directament a la portada
d'intercanvis.net (queda més visible, etc). Lo del fòrum es per debatre
de coses (com ara es fa per llista), però més visible també per la gent
que no està en aquesta llista, i7o que s'interessi pel tema més
endavant, etc.

Al 26/05/10 09:01, En/na intercanvisants ha escrit: