[Interxarxes] Resum de Interxarxes, Vol 5, Publicació 11

intercanvisants intercanvisantsagmail.com
Dme Maig 26 09:01:22 CEST 2010

Hola gent interxarxenca:
Des de Sants (la XIS, Xarxa d'Intercanvi de Sants) ens sap greu estar una
mica desconnectats/des, però és que som molt poqueta gent i no donem
l'abast. Pel que fa a la disponobilitat, per aquest primer divendres que
s'havia proposat (demà passat dia 28) no ens seria possible, i pel següent
(4 de juny), doncs ho hauríem de parlar, tot i que tornem a estar amb les
mateixes: poca gent, poca disponibilitat... però ho parlarem, a veure.
Seguim en contacte.
Salut!

El 26 de maig de 2010 8:22, Clàudia Manyà <claudiamanya at gmail.com> ha
escrit: