[Interxarxes] Comunicació eventos Xarxes d'Intercanvi i similars

Xavi de Pedro xaviaconfluencia.net
Dil Maig 24 19:52:21 CEST 2010

Hola Helen, Xavi i tothom:

Gràcies per compartir la teva opinió, Helen.

No tenia ni idea de que es fes això el dia 28 a Vilanova, peròp entenc
que hi vulguis estar a la presentació: un projecte de l'embergadura de
la cooperativa integral necessitarà de les mans, saviesa i hores de
molta gent per que pugui funcionar (com a mínim, millor que la
cooperativa Infoespai/Altercoms sccl en els darrers temps).

Així que endavant amb el node de Vilanova i la Geltrú de la cooperativa!

(jo ja em vaig fer soci de la cooperativa integral des del primer moment
que van habilitar el procés; però això no treu que tingui les meves
crítiques al fet de començar un altre projecte similar en part a
Infoespai/Altercoms sccl sense coneixer ni aprendre dels errors del
passat recent amb les cooperatives prèvies). En fi, tinc la sensació que
s'està fent tot amb moltes presses (potser masses i tot, amb els riscos
que això comporta).

En fi, ànims i endevant! :-)

Xavi

Al 22/05/10 13:30, En/na XAVIER LATORRE TAPIS ha escrit: