[Interxarxes] Pagament servidor d'Interxarxes

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorreaub.edu
Diu Maig 23 00:40:30 CEST 2010

Hola amics i amigues d'Interxarxes,

Un dels acords de la última reunió / Trobada d'Interxarxes va ser
assumir entre les diferents Xarxes d'Intercanvi el cost del servidor
del portal http://intercanvis.net , i així ens anem
corresponsabilitzant entre les diferents Xarxes d'Intercanvi que ens
beneficiem d'aquesta eina.

Per canalitzar aquests diners, vaig assumir jo el paper del tresorer
d'Interxarxes.

A dates d'avui s'ha aportat 20 euros la Xarxa de la Marina, i altres
20 euros la Xarxa de Trocantoni.

Per les persones / Xarxes que anireu al Taller formatiu del proper
divendres, no us oblideu de poder portar-me 20 euros.

I per les Xarxes que no poden vindre aquest divendres, si us plau,
feu-me una transferència posant de quina Xarxa sou, al meu compte:

Caja Laboral: 3035 0175 81 1750722435

Jo em comprometro de portar un llibre d'ingressos i despeses vinculada
a Interxarxes amb total transparència.

Gràcies per la vostra col·laboració!

Una abraçada,

Xavi

Més informació de la llista de correu Interxarxes