[Interxarxes] Resum de Interxarxes, Vol 6, Publicació 12

helen d mhdahleahotmail.com
Dil Jun 14 13:12:55 CEST 2010

Hola,

els ECOs es poden comprar.
De fet, jo penso que es la millor manera d'engegar aquesta economia fins que agafem la dinàmica d'anar a buscar serveis al CES, i també productes i/o el menjà.
Quasi tots aquests productes que estan ara el CES encara s'han de comprar (ja elaborats o la matèria prima) 100% en euros per oferir-los en ECOs.
Per això penso que ficar euros per ECOs ampliarà ara l'oferta de productes, ampliar-la penso que es el que es necessita ara, per que desprès propiciarà que els que produeixen, posin el seu marge d'enguany en ECOs i ho faran per que tindran la certesa que en ECOs tenen no només serveis on gastar-los, sinó també en altres productes. Així, fins a poder produir cada un de nosaltres i per tots els que vulguin, tots els productes que cobririen les nostres necessitats més bàsiques i potser més i tot...

¿Com pot una xarxa d'intercanvi produir ECOs? Doncs organitzant fires d'intercanvis i alimentació (x ej.).

Petons

Helen