[Interxarxes] ecos

Xavier De Pedro xaviaconfluencia.net
Diu Jun 13 22:29:03 CEST 2010

Hola Clàudia:

Doncs una posibilitat senzilla és que xarxa local es fci un compte al CES,
per exemple, i des d'aquest compte es faci un pagament de 20 ecos al compte
d'intercanvis.net. Cada compte al CES sembla que permet ser-hi amb un saldo
negatiu màxim de 100 ecos, rao per la qual, el pagament és possible, i a
més, es dona temps a que dins de cada xarxa local es decideixi com es volen
pagar internament aquests 20 ecos (si que mínim de 10 persones donin 2 ecos
al compte comú de la xarxa local, o bé es canviïn euros en ecos, etc.).

Dic jo, com a proposta, per anar trencant el gel i anar ajudant a pagar les
despesses de la web comú intercanvis.net, etc.

Pot ser una de les millors maneres de veure els avantatges i inconvenients
del doble sistema d'economia euros + ecos (o com es digui cada moneda local)
tant a nivell de xarxa local com a nivell personal. Bé, i les xarxes que
només vulguin operar en ecos i no euros, doncs endavant (cada xarxa local és
lliure de portar l'economia com vulgui)

Fins aviat

Xavi

El 13 de juny de 2010 22:04, Clàudia Manyà <claudiamanya at gmail.com> ha