[Interxarxes] Resum de Interxarxes, Vol 6, Publicació 1

Xavi de Pedro xaviaconfluencia.net
Dij Jun 3 21:55:55 CEST 2010

Hola:

Per parts:

Al 01/06/10 12:58, En/na helen d ha escrit:
> hola Clàudia, una salutació des de Vilanova i la Geltrú i ens trobem
> per aquí també :)
>
> Xavi,jo prefereixo la opció C, només per que tinc 4 hores de viatge en
> total per anar i tornar.

ok. Clàudia també.

Maria (XISants) i Albert (Tiana) han dit divendres, però per dos (ara
si), i dos més després com a mínim (Clàudia i Helen), millor ho fem tot
el dia de la propera trobada Interxarxes, si us sembla, i així som més.
Xavi (Sant Feliu): ens podeu informar dels detalls de la logística de la
propera trobada a Sant Feliu?

Jo al menys tinc apuntada la proposta de data: el proper Dissabte 10 de
Juliol, de 11 a 16h (o així), amb dinar allà de les coses que portem
cadascú, si no vaig entendre malament.

Ja direu

Segueixo responent per sota...

> A veure si amb aquest servidor les p`gines baixen amb més
> resolució-velocitat per que ¿es per això que tenim aquest greu problema?
No ho sé del tot (el tema velocitat): hi ha altres factors que
descontrolo. Ja veurem. Com a mínim esperem que no hi hagi la freqüència
de vegades en que la web no està gens accessible durant dies.
Ja hem iniciat el procés (ja hem de donar els detalls del compte al CES
a la gent de dimensis). Paset a paset. Xavi Latorre, ja diràs com va, i
quin compte al CES fas servir, per que qui falta pagar et pugui pagar en
ECO's al compte del CES (i així ho provem, com vam parlar l'altre dia, i
veiem els altres avantatges i inconvenients a través d'emprar-lo).

> La amplitud de visibilitat de l'informació en el calendari ja sabem
> que es necessita un altre programador, ¿oi?
Si pots ser més explicita... no sé exactament qué vols dir. Si pots
donar una url de referència, i més detalls de quina amplitud...
(amplada?, quantitat de text que es veu sense clicar?...)

> Tot una sola persona no ho pot fer, així que podríem comentar a alguns
> programadors a veure si un pot venir el taller i si trobem a algú ho
> diem a la llista ( per no continuar buscant ).

Si, si, si us plau, si trobeu programadors de php + mysql, o fins i tot
"perl" (per al CCLite, el ES de programari lliiure) endavant!

> Fins aviat
>
> Helen
> VNG

Igualment,