[Interxarxes] Resum de Interxarxes, Vol 6, Publicació 1

helen d mhdahleahotmail.com
Dma Jun 1 12:58:48 CEST 2010

hola Clàudia, una salutació des de Vilanova i la Geltrú i ens trobem per aquí també :)

Xavi,jo prefereixo la opció C, només per que tinc 4 hores de viatge en total per anar i tornar.

A veure si amb aquest servidor les p`gines baixen amb més resolució-velocitat per que ¿es per això que tenim aquest greu problema?
La amplitud de visibilitat de l'informació en el calendari ja sabem que es necessita un altre programador, ¿oi? Tot una sola persona no ho pot fer, així que podríem comentar a alguns programadors a veure si un pot venir el taller i si trobem a algú ho diem a la llista ( per no continuar buscant ).

Fins aviat

Helen
VNG