[Interxarxes] Resum de Interxarxes, Vol 2, Publicació 4

Xavi de Pedro xaviaconfluencia.net
Dma Feb 16 12:36:22 CET 2010

Hola:

Gràcies pels vostres comentaris, Helen i Gloria.

Helen, ja he eliminat el de prova que havies fet abans.

I per cert, m'acabo d'enrecordar del comentari tan adient que vas fer
Francesc a la darrera reunió: que hi hagués un espai per indicar a què
es volia comprometre la gent per tirar endavant les coses que es deien
que valia la pena fer. Ho acabo d'afegir com un camp més de tipus
"obligatori" (sempre es pot respondre "no em comprometo a res", o
qualsevol cosa mentre hi hagi com a mínim un caràcter escrit) i llestos.
Ja direu si algú té una objecció per aquesst camp afegit al final.

Ah, i ja ho he enviat a tota la gent inscrita al butlletí de notícies
d'intercanvis.net (555 persones actualment). Suposo que molts ho haureu
rebut també per allà com a usuaris/ies registrats/des de la web.

Fins aviat

Xavi

Al 14/02/10 23:40, En/na helen d ha escrit: