[Interxarxes] [Interxar xes] Qüestion ari InterXarxes

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorreaub.edu
Dij Feb 11 09:49:14 CET 2010

Moltes gràcies Xavier!!!!

Ara ens toca a nosaltres fer la tasca d'aconseguir la màxima implicació de les
diferents Xarxes d'Intercanvi per a què responguin el qüestionari d'una manera
deliberativa, i aquesta informació sigui molt valuosa per dissenyar un espai de
coordinació entre Xarxes realment construït des de les necessitats i reptes que
considerem que pot oferir aquest espai de coordinació.

El divendres 26 de febrer, a les 18.30 h, a Xarx at ntoni, tenim la primera reunió
de l'Equip preparatori per les II Jornades.

Si ens voleu enviar les vostres primeres propostes per la concreció de les II
Trobades, les incorporem per tenir-les en compte a aquesta reunió.

I ideal si ja comencem a omplir el qüestionari. Si la II Trobada la fem el
dissabte 17 d'abril, IDEAL, si podem tenir els màxims qüestionaris com a data
tope el dilluns 15 de març, i així, podem fer una seguna reunió per concretar la
Trobada el divendres 19 de març, incorporant les respostes dels qüestionaris,
per així, poder concretar millor els temes que volem parlar.

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi