[Interxarxes] TROCA'L: necessitem ajuda

intercanvisants intercanvisantsagmail.com
Dma Abr 6 11:50:06 CEST 2010

Hola!

Escric a títol individual com a membre de la XIS, la xarxa d'intercanvi d'un
barri de Barcelona, el barri de Sants. Tampoc no entenc de lleis, però em fa
l'efecte que hi ha plantejaments que l'ajuntament us fa que estan fora de
lloc, i que us poden portar a que us caigui un marrón...

Penso que és normal que us facin firmar algun comprovant d'acord assumiu la
responsabilitat del material que us cedeixen (taules i cadires) --> punts c)
i d).

Penso però que els punts a) i e) són abusius i fora de lloc:

- El punt a) el podeu resoldre tal com diu en Xavier, fent firmar un paperet
en que delegueu a cada participant la legalitat de la procedència dels
objectes del mercat, per curar-vos en salut.

- En el punt e) "respondre front a l’Ajuntament i front a tercers
perjudicats per alguna acció u omissió del deure de les seues
responsabilitat, *dels danys i perjudicis de tot tipus que la celebració
d’eixe acte puga suposar*"  penso que *cadascú que hi participa és
reponsable dels seus propis actes*, i que vosltre tansols sou una associació
que organitza la celebració d'un acte de trobada i interacció social, però
que no us podeu/voleu fer càrrec dels incidents que puguin ocòrrer entre els
individus assistents a l'acte, que cadascú a títol individual respongui dels
seus actes, no?

Espero haver-vos-hi ajudat.
Salut i intercanvis!

-maria-