[Info-xaingra] Es necessita gent per penjar pancartes pel mercat

info-xaingraallistes.moviments.net info-xaingraallistes.moviments.net
Dij Set 24 13:14:33 CEST 2009

Em sap greu no coincidir amb les propostes que feu.

Si algú si anima el caps de setmana jo si que podria.

Però truqueu-me que no tinc accés a internet a casa.

607 271 875
Clàudia

To: info-xaingraallistes.moviments.net
Date: Wed, 23 Sep 2009 18:16:47 +0200
From: info-xaingraallistes.moviments.net
Subject: [Info-xaingra] Es necessita gent per penjar pancartes pel mercat

De: Oriol Antem <llargandaix2004ayahoo.es>
Para: Xaingra Informació <info-xaingraamoviments.net>
Enviado: miércoles, 23 de septiembre, 2009 16:31:01
Asunto: Penjada de pancartes Mercat
Hola xaingristes, pel proper mercat del intercanvi del dia 4 d'octubre hauríem de penjar les pancartes per tal de difondre entre els veins de la Vil·la quan es celebra, i així tothom que vulgui pugui venir-hi. S'havia passat una convocatòria per anar a penjar-les ahir dimarts a les 20.00 h, però no devia haver-hi suficient gent disponible, doncs les pancartes, que tot solet un company va fer el dia anterior, continuen a l'Ateneu Rosa de Foc (Verntallat, 26). Seria bo que qui pogués anar a panjar-les avui dimecres o un d'aquests propers dies, dones senyals de vida i es posés d'acord amb algú més tot deixant les seves dades. Per penjar-les és ideal que hi hagin mínim tres persones, tot i que algún cop les hem penjat entre dos. Quan abans estiguin penjades més gent ho veurà. Jo no puc ocupar-me'n fins la propera setmana, però si no aconseguim penjar-les abans, m'ofereixo per fer-ho dilluns a la tarda (jo puc allà a les 7). Així doncs, ànims, que el mercat és una iniciativa molt xula, però com sempre diem, no es fa sol.

Salut i intercanvis,

Oriol

Consigue el nuevo Windows Live Messenger
http://get.live.com/messenger/overview

Més informació de la llista de correu Info-xaingra