[Info-xaingra] Es necessita gent per penjar pancartes pel mercat

info-xaingraallistes.moviments.net info-xaingraallistes.moviments.net
Dme Set 23 18:16:47 CEST 2009

De: Oriol Antem <llargandaix2004ayahoo.es>
Para: Xaingra Informació <info-xaingraamoviments.net>
Enviado: miércoles, 23 de septiembre, 2009 16:31:01
Asunto: Penjada de pancartes Mercat

Hola xaingristes, pel proper mercat del intercanvi del dia 4 d'octubre
hauríem de penjar les pancartes per tal de difondre entre els veins de la
Vil·la quan es celebra, i així tothom que vulgui pugui venir-hi. S'havia
passat una convocatòria per anar a penjar-les ahir dimarts a les 20.00 h,
però no devia haver-hi suficient gent disponible, doncs les pancartes, que
tot solet un company va fer el dia anterior, continuen a l'Ateneu Rosa de
Foc (Verntallat, 26). Seria bo que qui pogués anar a panjar-les avui
dimecres o un d'aquests propers dies, dones senyals de vida i es posés
d'acord amb algú més tot deixant les seves dades. Per penjar-les és ideal
que hi hagin mínim tres persones, tot i que algún cop les hem penjat entre
dos. Quan abans estiguin penjades més gent ho veurà. Jo no puc ocupar-me'n
fins la propera setmana, però si no aconseguim penjar-les abans, m'ofereixo
per fer-ho dilluns a la tarda (jo puc allà a les 7). Així doncs, ànims, que
el mercat és una iniciativa molt xula, però com sempre diem, no es fa sol.

Salut i intercanvis,

Oriol

Més informació de la llista de correu Info-xaingra