[Info-xaingra] Recol·lecta de fotos

info-xaingraallistes.moviments.net info-xaingraallistes.moviments.net
Div Jun 5 21:25:38 CEST 2009

Hola MaRC:

He posat algunes en els gacs en els que jo vaig participar l'any passat
en la galeria d'imatges per a GAC's de la Xic-Gracia:
http://intercanvis.net/gallery9

Si et cal l'original a mida més gran d'alguna de les fotos, m'ho dius.

Salut i endavant amb la XIC-Gràcia i amb les XIC a tots els barris! :-)

Xavi

P.D: El diumenge 21 fem el primer mercat d'intercanvi al barri de la
Marina... tant de bó hi hagi prou gent i pugui ser una llavor per a una
futura XIC-LaMarina! :-)
htt://intercanvis.net/LaMarina

En/na info-xaingraallistes.moviments.net ha escrit: