[Info-xaingra] Recol·lecta de fotos

info-xaingraallistes.moviments.net info-xaingraallistes.moviments.net
Div Jun 5 15:38:22 CEST 2009

Hola Marc,
Has vist les que tenim penjades a la web?
http://picasaweb.google.es/ateneurosadefoc/MercatDIntercanvi6aFestaDEstiuAteneuRosaDeFoc#
http://picasaweb.google.es/ateneurosadefoc/FestaEstiu20075eAniversari#
http://www.flickr.com/photos/ateneurosadefoc/page5/   (de la pàgina 5 a la
9)
Sort!
Jud

El 4 / juny / 2009 23:26, <info-xaingraallistes.moviments.net> ha escrit: