[Info-xaingra] Propera Reunió Xaingra-XIC

info-xaingraallistes.moviments.net info-xaingraallistes.moviments.net
Dil Abr 13 17:51:29 CEST 2009

Salut Agnes i a tota la gent que participa de la llista de Xaingra:
les reunions de Xaingra-XIC estan obertes a tothom que hi vulgui
participar i especialment tambe a aquelles persones que vulguin rebre
mes informacio. En aquestes reunions es on decidim entre totes com volem
que funcioni aquest projecte.
Aixi que aquest proper dimarts estarem encantades de compartir amb tu
tot allo que vulguis saber.
Xaingra-XIC

En/na info-xaingraallistes.moviments.net ha escrit: