[Info-xaingra] Propera Reunió Xaingra-XIC

info-xaingraallistes.moviments.net info-xaingraallistes.moviments.net
Diu Abr 12 23:12:49 CEST 2009

hola xaingra!

sóc una veïna de gràcia que em sembla molt interessant el vostre projecte
d'intercanvi de coneixements. Us va bé si vinc a la reunió de dimarts per a
saber-ne més coses?

fins aviat!
agnès