[Info-xaingra] MERCAT D'INTERCANVI D'HIVERN

info-xaingraamoviments.net info-xaingraamoviments.net
Dme Nov 28 11:34:56 CET 2007

Hola Bon Dia!

El meu nom és Xavi Melonet i m'agradaria saber quan seria el Mercat
d'Intercanvi d'hivern (dates).

Crec que puc vennir a organitzar-lo juntament amb vosaltres amb la
possibilitat d'assistir més o menys a una o dues reunions per setmana per
tal de tirar-ho endavant.

La gent té ganes d'intercanviar però també té ganes de que li ho facin tot.
Així que m'animo a participar però també s'han d'anar donant veus i els que
han engegat la campanya també han de moure's per buscar gent pel projecte
d'intercanvi.

El meu mòbil es el 617 05 18 28

Apa adéu, Salut!

Las mejores tiendas, los precios mas bajos, entregas en todo el mundo,
YupiMSN Compras: http://latam.msn.com/compras/

Més informació de la llista de correu Info-xaingra